.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۱ هزار تن کلزا در مازندران خرید تضمینی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از خرید تضمینی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن کلزا در سال جاری در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپوراز خرید تضمینی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن کلزا در سال جاری در مازندران خبر داد و گفت: ارزش دانه های روغنی کلزای خریداری شده در سال جاری حدود ۸۶۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: تا کنون۸۹ درصد مطالبات کشاورزان معادل ۷۶۰ میلیارد ریال برای خرید تضمینی کلزا پرداخت شده است و ۲۱ درصد باقی مانده نیز به صورت جدی در دست پیگیری و اقدام قرار دارد.

خیریانپور با اعلام اینکه طبق هماهنگی های انجام شده در سال جاری تعداد ۲۲ مرکز خرید تضمینی کلزا در سطح استان فعال بودند تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن کلزا در سطح استان برداشت شد که این میزان در سال جاری با افزایش ۶۲ درصدی به ۳۱هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

وی با اشاره به واردات دانه های روغنی از اجرای طرح جامع افزایش تولید دانه های روغنی در کشور و استان مازندران خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته میزان تولید در پایان برنامه ششم به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت و از میزان واردات اینگونه محصولات نیز به شدت کاسته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران حمایت از کشت و خرید تضمینی کلزا را اقدامی برنامه ریزی شده و هدفمند خواند که می توند ضمن حمایت از تولید کنندگان ، از واردات کشور به این محصول استراتژیک بکاهد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.