.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی برنامه ریزی در کار نباشد؛
عمران و آبادی یا هدررفت بودجه ؟!
در حالی این روزها انجام برخی کنده کاری ها از سوی دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان بابل باعث گله و تعجب مردم این شهر شده که به تازگی و در کمتر از چند ماه قبل همین خیابان ها آسفالت و ترمیم شده است.

در حالی این روزها انجام برخی کنده کاری ها از سوی دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان بابل باعث گله و تعجب مردم این شهر شده که به تازگی و در کمتر از چند ماه قبل همین خیابان ها آسفالت و ترمیم شده است.

به گزارش شمال نیوز؛ یکی از پروژه های در حال کار در شهرستان بابل در کمربندی شرقی که امروزه به یکی از خیابان اصلی شهری تبدیل شده، می باشد. با توجه به فصل تابستان و حضور مسافران و حجم زیاد عبور و مرور وسائط نقلیه در این کمربندی، متاسفانه شاهد کنده کاری های وسیع بوده که همین امر سبب ایجاد ترافیک سنگین و دردسر ساز برای مردم شده است. همچنین استفاده راننده ها از دیگر مسیرها و از داخل محلاتی همچون کفشگر محله باعث دردسر و شکایت ساکنین این مناطق شده است.

 نکته جالب اینکه زمان کار در این پروژه در اوج بار ترافیکی بوده و در حالیکه شب هنگام می توان این کار را انجام داد کار این پروژه در ساعت 5 بعد از ظهر تعطیل می شود!!

 همچنین کنده کاری برخی پیاده روهای مسیر میدان شهید کشوری که به تازگی و با هزینه قابل توجه موزائیک شده باعث تعجب شهروندان گردیده است. از طرفی کنده کاری در منطقه پشت کارخانه روغن نباتی شکوفه تا حد فاصل خیابان حکیم آباد نیز که کمتر از دو سه ماه قبل آسفالت شده جای تعجب و البته ناراحتی دارد.

براستی چه کسی باید پاسخگوی این حجم هزینه ها باشد؟

آیا این فعالیت ها از سوی فرماندار، اعضای شورای شهر مسئولین شهری و ... مورد رصد قرار نمی گیرد؟آیا این دوباره کاری ها اسراف و به هدر دادن پول بیت المال قلمداد نمی شود؟

انتظار می رود مسئولین امر تدبیر بیشتری به خرج داده و مانع هدر رفت بودجه ها به این شکل گردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1397
واقعا درست گفتید آیا واقعا فرماندار ،شهردار و یا اعضای شورای شهر این چیزا را نمی بینن.....واقعا جای تاسف داره...این خراب کردن ها و دوباره آسفالت کردنا پولش چقدر میشه...چرا برنامه ریزی نمیشه که عملیاتهای اجرایی ادارات قبل توی یه زمان انجام بشه تا هر دفعه آسفالتها را خراب نکنه
ایکاش مسئولین این شهر بیشتر .....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 تير 1397
واقعا فکر میکنید مسئولین ادارات بابل از فرماندار شهر حساب میبرند....
سعید 27 تير 1397
با سلام احسنت بر شما باید هزینه ا... ...در دوره بعد تامین شود و تنها راه چاره اجرای پروژه عمرانی و گرفتن .....خود از .... قایل توجه عزیزان و هم شهری ها طبق گفته کارشناسان فن ومهندسان عالم و متعهد سود پروژه زیباسازی بلوار امام رضا به طول 1/5 کیلومتر که کل هزینه اختصاص داده شده به آن 6/5 میلیارد تومان می باشد حداقل 50 درصد است یعنی بیش از 3ه میلیارد تومان. به همین دلیل پشت سر هم پروژه عمرانی تعریف می شود در سطح شهرهای استان ما. به جاری زیبا سازی ، نمایشگاه های اتومبیل و تعمیرگاه های خودرو رو ازاین قسمت خارج کنید تا حداقل پیاده رو برای رفت امد مردم آزاد شود
ناشتاس 26 تير 1397
وضع شهرداری و شورای شهر در بابل بسیار وخیم است... بیداد میکند....شهر کاملا ...شده است.. به قول خود وکلای مردم در شورای شهر، هر کسی هر کاری دلش میخواهد میکند، ساختمانهای بسیاری حکم تخریب و یا ممنوعیت ساخت و ساز دارند و بیخیال قانون در حال ادامه ساخت و سازند.... نمیدانم بازرسی استانداری واقعا چه کاره است؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.52 seconds.