.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعی 2 ساعته برق در ساری به‌دلیل سوختن تابلو برق
رئیس اداره برق حنوب شهرستان ساری با تأیید قطع 2 ساعته برق در اطراف میدان شهرداری ساری، گفت: این حادثه به‌دلیل آتش‌گرفتن تابلو برق مستقر در این میدان برق بوده است.

به گزارش شمال نیوز،حمیدرضا باقری امروز با تایید قطع دو ساعته برق در منازل، واحدهای صنفی، مؤسسات و ادارات اطراف میدان شهرداری اظهار کرد: به‌طور طبیعی استفاده از سیستم‌های سرمایشی در ماه‌های گرم سال در صورتی‌که بیش از توان استاندارد و زیرساخت‌های منطقه باشد، ممکن است خساراتی را به‌بار بیاورد.

وی علت قطعی برق پیش از ظهر امروز در اماکن مستقر در میدان شهرداری را سوختن تابلو برق نصب شده در این میدان به‌دلیل نوسانات برق اعلام و تصریح کرد: دقایقی است که قطعی برق با نصب تابلوی جدید حل شده است و مشکلی نداریم.

رئیس اداره برق جنوب ساری در پایان از مردم خواست که در مصرف برق صرفه‌جویی و اسپلیت‌ها و کولرها را روی دمای 24 تا 26 درجه تنظیم کنند تا بتوانیم ماه‌های گرم سال را با کمترین میزان خسارت احتمالی به شبکه‌ها و زیرساخت‌های برق پشت سر بگذاریم.

به گزارش فارس، هفته گذشته به‌دلیل شدت گرما و نوسانات برق حاصل از استفاده غیراستاندارد از وسایل سرمایشی، مسجد جامع و حوزه علمیه امامیه ساری همراه با هفت باب واحد صنفی اطراف آن واقع در بازار نرگسیه آتش گرفت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.