.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی مازندران و گیلان ؛
دو تودیع ، دو معارفه و دو کلمه حرف حساب !
شمال نیوز : همان قدر که اقدام ارزشمند استاندار و دیگر مدیران ارشد گیلان در تکریم از یک مدیر پرسابقه و استقبال از مدیری دیگر قابل تحسین است به همان میزان باید از استاندار و مدیرا ارشد مازندران به خاطر کم اهمیت جلوه دادن به آئین تودیع و معارفه دو مدیر با سابقه و موفق گله مند بود .....
دو تودیع ، دو معارفه و دو کلمه حرف حساب !

شمال نیوز : در حالی تودیع و معارفه مدیر کل قدیم و جدید تعزیرات حکومتی گیلان با تدبیری شایسته در دفتر استاندار برگزار شد که در همین روزها مدیران کل قدیم و جدید تعزیرات حکومتی استان مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان و به سادگی تمام درساختمان اداری این اداره کل برپا گردید .

به گزارش شمال نیوز ، همان قدر که اقدام ارزشمند استاندار و دیگر مدیران ارشد گیلان در تکریم از یک مدیر پرسابقه و استقبال از مدیری دیگر قابل تحسین است به همان میزان باید از استاندار و مدیرا ارشد مازندران به خاطر کم اهمیت جلوه دادن به آئین تودیع و معارفه دو مدیر با سابقه و موفق گله مند بود .

شایسته بود که از « مهدی عباسی » ، مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی استان مازندران که بیش از یک دهه در یکی از حساس ترین مسئولیت ها منشا خدمات بوده است با شیوه ای مناسب و با حضور نماینده عالی دولت در استان ، تکریم صورت می گرفت که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفت .

از سویی جا داشت تا استقبالی شایسته تر از یدالله ملکی که وی نیز مدیری پرسابقه بوده را در استان شاهد بودیم .

مدیران ارشد استان مازندران باید بدانند که « حرمت امامزاده را متولی آن حفظ می کند » و رعایت شان و شئون مدیران استان از سوی مدیران ارشد می تواند جایگاه آنان را در چانه زنی های درون سازمانی و در مواجه با مدیران بالادستی در سازمان متبوع به اوج برساند نظیر آنچه این روزها در گیلان اتفاق افتاد .

 گاهی هم نیاز داریم که از استان همسایه یاد بگیریم .....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 26 تير 1397
سلام، متن خوبی بود،اما در استانهای دیگر حرمت همدیگر را نگه می دارند،تنگ نظر نیستند، در هر تریبون مخصوصاً تریبون نماز جمعه بر علیه شهری دیگر و مسولانش حرفهای اختلاف بر انگیز نمی زنند،فقط شهر خود را نمی بینند،استانی فکر می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.503 seconds.