.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه برگزاری جشنواره ای کتابخوانی با موضوع امام رضا(ع)؛
استاندار مازندران: فرصت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را قدر بدانیم
شمال نیوز : محمد اسلامی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی در فرهنگ سازی ها مسئولند و باید به گسترده تر شدن این جریان بزرگ کمک کنند و امیدواریم گزارشات خوبی از استقبال عموم مردم منعکس شود.....
استاندار مازندران: فرصت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را قدر بدانیم

شمال نیوز : استاندار مازندران برگزاری جشنواره ای کتابخوانی با موضوع امام رضا(ع) را یک فرصت مغتنم دانست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران در خصوص برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با بیان اینکه راه سعادت از آسمان ولایت می گذرد، اظهار داشت: بصیرت نشأت گرفته از شناخت صحیح از ائمه معصومین(ع) است و اگر به دانش امام شناسی مجهز شویم، هرگز در گمراهی های زمانه گرفتار نخواهیم شد.

وی افزود: مطالعه عمیق قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ادعیه ای که از ائمه به دست ما رسیده است، بعنوان منبع عظیمی از معارف، هدایت گر است و همینطور نباید از مطالعه آثار ارزشمندی که سیره و تاریخ زندگی امامان را بیان می کند غفلت کنیم.

اسلامی، برگزاری جشنواره ای کتابخوانی با موضوع امام رضا(ع) را یک فرصت مغتنم دانست و تصریح کرد: باید این فرصت را قدر بدانیم و با توجه به شرایطی که هم در کتابخانه های عمومی و هم در فضای مجازی ایجاد شده و امکان مطالعه آثار فاخر با موضوع امام رضا(ع) را برای خانواده ها فراهم آورده، با همکاری همه مردم تلاش کنیم تا به فرهنگ مطالعه مفید رونق تازه ای بخشیم.

استاندار مازندران ترکیب جشنواره، کتابخوانی و موضوعی مقدس را شیوه ای اثرگذار برای موفقیت در ترویج کتابخوانی دانست و اذعان داشت: اگر در طول سال جشنواره های مختلفی با این کیفیت برگزار گردند، بطوریکه همه اعضای خانواده بتوانند کتاب های خوبی در رده سنی خود بیابند و بصورت خانوادگی پیرامون یک موضوع مطالعه کنند و انگیزه های تشویقی نیز داشته باشند، می توان به آینده فرهنگ مطالعه در کشور افتخار کرد.

وی در پایان تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی در فرهنگ سازی ها مسئولند و باید به گسترده تر شدن این جریان بزرگ کمک کنند و امیدواریم گزارشات خوبی از استقبال عموم مردم منعکس شود.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به کتابخانه های عمومی و یا به سایت razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساری 25 تير 1397
فرصت چی ما اینجا بیکاریم پول نداریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.