.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رویکرد پلیس در حوزه امنیت جامعه محوری است
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس و ارتباط دو سویه پلیس با مردم در حوزه امنیت، گفت: نقش و کارکرد مشارکت به عنوان یک فرایند اجتماعی انکار ناپذیر است.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه پلیس به دنبال برقراری ارتباط هدفمند و سازنده با مردم است، تصریح کرد: برقراری ارتباط صحیح و هدفمند پلیس با مردم، سطح مشارکت‌های مردمی در تولید امنیت و اعتماد عمومی را ارتقاء می بخشد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بنیاد ارتباط پلیس با مردم را مقوله فرهنگ و سرمایه اجتماعی تشکیل می دهد، عنوان کرد: با ارتقاء اعتماد عمومی، سرمایه اجتماعی نیز افزایش یافته و شاهد امنیتی مطلوب همراه با ارتقاء شاخص‌های امنیتی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی نقش و کارکرد مشارکت را به عنوان یک فرایند اجتماعی انکار ناپذیر دانست و اظهار داشت: سرمایه اجتماعی پلیس باعث همبستگی ملی، توسعه پایدار، قانون‌گرایی، افزایش کنترل اجتماعی، احساس امنیت و مسئولیت جامعه می شود.

این مقام ارشد انتظامی تعامل دو سویه مردم با پلیس را در ایجاد امنیت پایدار در جامعه مهم دانست و افزود: امنیت یک تولید جمعی است و همه سازمان‌ها و نهادها بایستی به پلیس در تولید امنیت کمک کنند.

فرمانده انتظامی مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: حق‌السهم خانواده در تولید امنیت، نظارت بر فرزندان همراه با آموزش و تربیت اسلامی است.

سردار میرفیضی مشارکت و همیاری مردم با پلیس در انجام اقدامات امنیتی را به عنوان عاملی مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرایم دانست و افزود: مشارکت مردمی در امنیت یکی از مصادیق مشارکت در توسعه ملی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.464 seconds.