.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی : قرآن کریم در جامعه اسلامی احیا شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قرآن کریم در جامعه اسلامی و به برکت انقلاب احیا و زنده شده است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی صبح دوشنبه در مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در ساری با عنوان اینکه قرآن بطون و معانی و مفاهییم زیادی دارد گفت: برنامه ها و اهداف هدایتی و معارف قرآن کریم بسیار ارزنده و گرانقدر است.

وی با بیان اینکه ما به اندازه فهم خود از قرآن استنباط داریم افزود: قرآن کلام وحی به شمار می رود و کتاب الهی را کامل نمی توان شناخت و درک کرد و باید این کتاب الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اگر قرآن در متن زندگی قرار می گرفت شاهد مشکلات کنونی جامعه نبودیم تصریح کرد: کنارگذاشتن قرآن از زندگی سبب شد تا نتوانیم از دریای بیکران معرفت الهی بهره گیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ایجاد نحله ها و فرقه های متعدد در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: افراط و تفریط سبب شد تا باید و شاید به قرآن کریم پرداخته نشود و ریشه مشکلات در این مسائل است.

آیت الله طبرسی، با عنوان اینکه قرآن کریم در جامعه اسلامی ایران احیا و زنده شده است گفت: در کشور مفسران، حفاظ و قاریان زیادی فعالیت دارند و این مسئله در سایه و برکت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر احیای فرهنگ قرآنی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در مسابقات بین المللی و جهانی، ایران اسلامی حرف اول را می زند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از خادمان فرهنگ قرآنی اظهار داشت: قرآن و کلام وحی دل و جان را جلا می دهد و باید قدردان این فرهنگ باشیم.

وی با تاکید براینکه باید در سایه قرآن زندگی کنیم و عمل قرآنی داشته باشیم گفت: نباید استفاده تشریفاتی از قران کریم داشته باشیم زیرا کتاب منسجم و واحدی برای تعلیم و تربیت است و مشکل جامعه اسلامی این است که تولی و تبری را درک نکرده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.