.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول سازمان بسيج کارگري سپاه کربلا مطرح کرد:
اعلام آمادگي براي اجراي برنامه عفاف و حجاب ويژه آقايان

 آريا: مسئول سازمان بسيج کارگري سپاه کربلاي مازندران ، با اشاره به اينکه نمايشگاه«مرواريدي در صدف» از برنامه هاي هفته عفاف و حجاب است، افزود:در اين با هدف حمايت از قشر مصرف کننده استان سعي شده است تا از توليدکنندگان ساير استان ها با قيمت مناسب تري نسبت به داخل استفاده شود.

قليان مسؤول سازمان بسيج کارگري سپاه کربلاي مازندران با اشاره به اينکه فرهنگ سازي در بخش عفاف و حجاب آقايان کمتر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: مسؤولين هم کمتر پاي کارآمدند، من به سهم خودم اعلام مي کنم که سازمان بسيج کارگري در امر فرهنگ‌سازي عفاف و حجاب هم براي برادران و خواهران آمادگي دارد

مسؤول سازمان بسيج کارگري سپاه کربلاي مازندران در حاشيه افتتاح نمايشگاه عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران، با بيان اينکه در راستاي تاکيد رهبر فرزانه انقلاب در بخش حمايت از توليد داخلي، دومين نمايشگاه«مرواريدي در صدف» برگزار شده است، گفت:اين نمايشگاه با محوريت سازمان بسيج کارگري سپاه کربلاي استان و همکاري بسيج جامعه زنان، اداره کل امور بانوان و خانواده استان، شهرداري هاي ساري و قايمشهر در محل سالن اداراره فرهنگ و ارشاد اسلامي برپا شده است.

اصغر قليان با اشاره به اينکه نمايشگاه«مرواريدي در صدف» از برنامه هاي هفته عفاف و حجاب است، افزود:در اين با هدف حمايت از قشر مصرف کننده استان سعي شده است تا از توليدکنندگان ساير استان ها با قيمت مناسب تري نسبت به داخل استفاده شود.

وي با بيان اينکه چندين توليدکننده ازاستان هاي مشهد مقدس تهران اصفهان در اين نمايشگاه حضور دارند، اضافه کرد: اين نمايشگاه در 40 غرفه برگزار شده است که براي نخستين بار طرح «تعويض چادر کهنه به جاي نو» در حال اجراست.

قليان در توضيح طرح «تعويض چادر کهنه به نو»، گفت:در اين طرح بانوان چادرهاي کهنه خود را با پرداخت مقداري هزينه با چادر نو تعويض مي کنند که بسيار مورد استقبال قرار گرفته است.

مسؤول سازمان بسيج کارگري با بيان اينکه براي آرامش بيشتر مادراني که در نمايشگاه حضور مي يابند غرفه اي را براي نگه داري کودکان اختصاص داديم، افزود: در اين غرفه کودکان مي توانند وقت خود را با بازي و نقاشي بگذرانند تا مادران از نمايشگاه بازديد کنند.

وي برگزاري نمايشگاه «مرواريدي در صدف» را به عنوان نمونه اي از برنامه هاي بسيج کارگري در راستاي حمايت از کالاي داخلي عنوان و ابراز اميدواري کرد تا بتوانند اين نمايشگاه را در سطح شهرستان ها برگزار کنند.

قليان در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره برنامه هاي سپاه در راستاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در ميان آقايان، گفت: وقتي صحبت عفاف و حجاب مي آيد، همه برروي بانوان متمرکز مي شوند، در صورتي که بايد برروي آقايان هم فرهنگ سازي کرد، البته امروز تا بتوانيم بانوان اولويت بيشتري دارند و اين طور نيست که از آقايان غافل شده باشيم.

وي با اشاره به اينکه فرهنگ سازي در بخش عفاف و حجاب آقايان کمتر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: مسؤولين هم کمتر پاي کارآمدند، من به سهم خودم اعلام مي کنم که سازمان بسيج کارگري در امر فرهنگ سازي عفاف و حجاب هم براي برادران و خواهران آمادگي دارد.

قليان افزود:مسؤولين بايد پاي کار بيايند، همه بايد تلاش کنيم تا اهداف مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب را پياده کنيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.982 seconds.