.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری: ضرورت بازسازی مسجد جامع ساری در کمترین زمان ممکن
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت ها و برنامه ریزی مدون نسبت به بازسازی مسجد جامع تاریخی این شهر که از مفاخر فرهنگی و باستانی شمال کشور است در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.
شاعری: ضرورت بازسازی مسجد جامع ساری در کمترین زمان ممکن

شمال نیوز: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت ها و برنامه ریزی مدون نسبت به بازسازی مسجد جامع تاریخی این شهر که از مفاخر فرهنگی و باستانی شمال کشور است در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

ضرورت بازسازی مسجد جامع ساری در کمترین زمان ممکنبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی دفتر «علی محمد شاعری» نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پی آتش سوزی مسجد جامع، اماکن و مغازه های مردم و مصدوم شدن تعدادی از شهروندان عزیز ساروی، شاعری طی تماس تلفنی با «مهدی عبوری» شهردار ساری ضمن ابراز همدردی با مردم و مسئولین شهر ساری، آمادگی کامل خود را برای هر گونه کمک و جبران خسارت اعلام کرد.

وی همچنین تاکید کرد: باید با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت ها و برنامه ریزی مدون نسبت به بازسازی مسجد جامع تاریخی این شهر که از مفاخر فرهنگی و باستانی شمال کشور است در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.936 seconds.