.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاطرات شهیدانه مردان شهر در وعده‌گاه عاشقی خاکستر شد
مسجدی که ایستاد تا خاطرات شهیدانه کسانی را ثبت کند که با جان و دل بر سر قرار دلدادگی آمدند و حالا خاطرات‌شان در وعده‌گاه دل‌های بی‌قرار در آتش خاکستر شد.
خاطرات شهیدانه مردان شهر در وعده‌گاه عاشقی خاکستر شد

دفاع پرس:  اینجا مازندران، ساری، مسجد جامع و عصر گرم یکی از پنجشنبه‌های شهدایی مردان شهر. درست در لحظات ملکوتی اذان مغرب، وعده‌گاه دل‌های بی‌قرار شهر در آتش سوخت. خبری که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و دل‌های مردم مومن و شهیدپرور مازندران را به آتش کشید. تیتر پشت تیتر و خبر پشت خبر دهان به دهان چرخید.

«مسجد جامع ساری طعمه حریق شد»، «کهن‌ترین مسجد مازندران در آتش سوخت»، «شناسنامه ساری دچار آتش سوزی شد» و... همه این تیترها حکایت از حادثه‌ای غم‌بار داشت. حادثه‌ای که شاید کمتر کسی به فکرش خطور می‌کرد که در این ساعات و لحظات نزدیک به اذان مردم را به ناگاه به خیابان بکشاند و دل ها را به آتش.

شاید کسی باورش نمی‌شد که وعده‌ گاه دل های عاشق و بیقرار شهر روزی دچار آتش سوزی شود و خاطرات شهیدانه مردم مومن مازندران در شعله‌های آتش خاکستر شود. آری! اینجا محل عاشقانه‌ترین قرار دلهاست. محل رویش اشک‌ها و لبخندها، مکان عهد و میثاق با مردان آسمانی شهر، محل دلدادگی مادران و خواهران چشم انتظار، وعده گاه دیدار با کبوتران عاشق این دیار که گمنام به وطن بازگشتند.

اینجا مسجد جامع ساری است، همان مسجدی که ایستاد تا خاطرات نه یک شهر که یک استان و یک ایران را در شناسنامه خود جای دهد دچار حریق و آتش شد. مسجدی که در و دیدار پرخاطره آن شاهد اعزام رزمندگان لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس است و مناره‌ها و شبستان‌‌های زیبای آن زیباترین لحظات عاشقی را به ثبت رساند.

همان مسجدی که سالها ایستاد تا خاطره‌های شهیدانه کسانی را ثبت کند که با جان و دل بر سر قرار عاشقانه به استقبال فرزندان زهرا می‌آمدند که تا منزل ابدی بدرقه‌شان کنند. مکان مقدسی که با بوی شهیدان قداست بیشتری یافت و شد محل همیشگی عاشقانه‌ترین قرارها. بی‌شک شهدای این دیار بهتر از ما این مکان برای‌شان آشناست. خاطره هایی که در دل تک‌تک مردم این دیار ثبت و ماندگار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.