.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : زیرساختهای درمانی برای توریست سلامت در مازندران مهیا شده است
استاندار مازندران گفت: زیرساخت های بهداشت و درمان استان برای پذیرش توریست سلامت مهیا و توسعه یافته است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان قائم‌شهر، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ما در حال نوسازی و بهسازی است، اظهار داشت: هتلینگ اطفال و سی‌تی‌اسکن همان فضایی است که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت اما با نوسازی و بهسازی تبدیل به یک بیمارستان با فرهنگ جدید و مطابق با استانداردهای روز، شده‌است.

وی تصریح کرد: در استان مازندران خط‌مشی‌ها را حمایت و در جهت تخصیص منابع و واگذاری تسهیلات اقدام می‌کنیم تا نوسازی انجام گیرد.

اسلامی ضمن تقدیر از مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی مازندران، بیان کرد: این سازمان در سامانه سامد جزو استانهای نادری است که هر روز یک مقام استانی پاسخگوی مردم است و توانسته در گزارش مردمی و پاسخگویی مقام اول را کسب کند.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در کشور براساس طرح مصوب دولت رو به رشد و پیشرفت است که در استان مازندران درصدد تحقق این برنامه هستیم.

وی با تأکید بر توریسم سلامت، عنوان کرد: توریسم درمانی از اهمیت خاصی برخوردار است و پروژه‌های درمانی که در سال جاری در مازندران در حال بهره برداری است از گام‌های نخستین پذیرش توریسم سلامت محسوب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، س‌تی اسکن جدید ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۲ مییارد تومان و ارتقاء هتلینگ بخش اطفال با ۲۹ تخت و ۵۰۰ متزمربع زیربنا بعنوان چهارمین بخش هتلینگ این بیمارستان افتتاح و به بهره برداری رسید./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.477 seconds.