.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌لاشکی :کشور 4 هزار مگاوات کمبود برق دارد
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور 4 هزار مگاوات کمبود برق دارد که برنامه‌زیری برای مدیریت مصرف ضروری است.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی بعدازظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور به شکلی است که جز وحدت و اتحاد چیزی نباید باشد، اظهار کرد: شرایط زمانی به شکلی است که آن سوی مرزها حرف‌های فراوانی می‌زنند و قصه حقوق بشر و موشک‌های بالستیک برایشان مهم نیست و تمام کارشان براندازی نظام است.


وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است و شاه کلید آن هماهنگی و داشتن وحدت است، افزود: اوضاع تحریم‌ها براساس برنامه‌ریزی ترامپ 17 مرداد یک بخش و آبان ماه بخش دیگر آن انجام می‌شود و ما باید امروز برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.


نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 4 هزار مگاوات کمبود برق داریم ولی در نوشهر نیروگاه 460 مگاواتی که کار شد 300 مگاوات آماده بهره‌برداری برای ورود به مدار است که این خود بخشی از مشکلات شهرستان و کشور را کم می‌کند.


وی با تأکید بر اینکه اصل موضوع، داشتن فرهنگ استفاده درست است، تصریح کرد: متولیان برق باید قبل از قطعی برق اطلاع‌رسانی کنند زیرا نداشتن برنامه‌ریزی، یک اشتباه است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، گفت: این دو مجموعه اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را پوشش می‌دهد اما اخیرا براساس مصوبات مجلس 30 میلیون تومان وام بلاعوض به خانواده‌های دو معلول به بالا اختصاص می‌یابد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.