.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاتر املاک ۱۵ واحد ثبتی در مازندران اسکن شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از اسکن دو میلیون و ۹۰۰ هزار صفحه شش هزار و ۵۰۰ دفتر املاک ۱۵ واحد ثبتی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد حسن بهادر اظهار داشت: کار تصویربرداری شش هزار و ۵۰۰ دفاتر املاک و بازداشتی شهرستان های ساری، بهشهر، نکا، گلوگاه، میاندرود، جویبار، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بندپی، بابل، فریدونکنار و بابلسر مجموع قریب ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار صفحه به پایان رسید.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار جلد دفتر املاک و ۸۳ دفتر بازداشتی در استان مازندران موجود است که تاکنون کار تصویربرداری ۶ هزار و ۵۰۰ جلد از این دفاتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال به اتمام رسیده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتباری که در سال گذشته در اختیار این اداره کل قرار گرفت کار آرشیو کلیه دفاتر املاک و بازداشتی استان تا پایان شهریور ماه امسال به پایان برسد.

بهادر خاطر نشان کرد: در راستای سیاستهای کلی قضائی و کلان سازمان ثبت اسناد و املاک از ابتدای تیرماه سال ۹۵ بهره برداری از دفاتر املاک همزمان با سراسر کشور در استان شروع شد و دسترسی و کنترل سریع و آسان، صرفه جوئی در کاغذ و فضا، عدم نیاز به جابجائی دفاتر آرشیو شده، فضای امنیت، تهیه نسخه پشتیبان و امکان دسته بندی، جستجو و حفاظت اطلاعات را از عمده مزایای این طرح دانست.

وی در پایان با اشاره به ماده سه قانون حدنگار مصوب سال ۹۳ تصریح کرد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ظرف مدت ۵ سال از تاریخ اجرای این قانون مکلف شده که موقعیت و حدود کلیه املاک و اراضی داخل محدوده مرزهای جغرافیایی کشور را اعم از دولتی و غیردولتی و همچنین موقعیت کلیه کوهها، مراتع، جنگلها، دریا و دریاچه ها، تالاب ها، اراضی مستحدث ساحلی و مسیل های دائر و متروکه و جزائر کشور را مشخص و تثبیت کند به گونه ای که هیچ نقطه ای از کشور بدون نقشه و سند حدنگار نباشد و از کلیه متولیان املاک دولتی و مردم شریف استان درخواست کرد تا فرصت باقی است جهت تبدیل اسناد مالکیت و دفترچه ای خود به کاداستری با مراجعه به ادارات ثبت اقدام کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.