.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لیگ هجدهم با حضور نساجی رنگ و بوی دیگری دارد
سی و ششمین دوره بازی‌های لیگ برتر با حضور تیم فوتبال نساجی مازندران رنگ و بویی دیگر برای هواداران این تیم محبوب دارد چراکه بازیکنان سعی دارند تا ناکامی‌های 24ساله خود را به دست فراموشی بسپارند.

به گزارش شمال نیوز،لیگ برتر ایران بالاترین سطح مسابقات لیگ فوتبال است که از ابتدا با نام‌های جام منطقه‌ای، تخت جمشید، جام قدس، جام آزادگان و لیگ برتر طی ۳۵ دوره برگزار شد.

تیم‌های پرسپولیس تهران با ۱۱ قهرمانی، استقلال تهران با هشت قهرمانی و دو تیم پاس تهران و سپاهان اصفهان با پنج قهرمانی در رتبه‌های نخست تا سوم پرافتخارترین تیم‌های این مسابقات قرار دارند.

سی و ششمین دوره این بازی‌ها با حضور تیم فوتبال نساجی مازندران رنگ و بویی دیگر برای هواداران این تیم محبوب دارد چراکه بازیکنان سعی دارند تا ناکامی‌های 24 ساله خود را به دست فراموشی بسپارند و همگام با سرمربی جوان خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ ورزش مازندران و قائم‌شهر بی‌افزایند.

باشگاه نساجی برای حضور قوی‌تر در این بازی‌ها، بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و برای این حضور برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظمی دارد.

حامد لک، محمدامین رضایی، نیما میرزاد و حامد شیری، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، حمیدرضا دیوسالار، محسن آقایی، ابوالفضل آقایی، امید سینک، محمد صادق بارانی، علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری، محمد آبشک، سجاد حیدری، شاهین مجیدی، سجاد عاشوری، مهرداد عبدی، نیما مختاری، علی شجاعی، کمیل محمدی و محمد عباس‌زاده، بیست و دو بازیکنی هستند که برای نساجی در لیگ‌برتر توپ می‌زنند.

طبق برنامه جواد نکونام(سرمربی تیم نساجی) تمرینات از دو روز قبل در قائم‌شهر و بابلسر پیگیری می‌شود و به احتمال فراوان این تیم قرار است روز جمعه هفته جاری در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم سایپا رود.

برنامه بازی‌های تیم‌ها در لیگ‌برتر هم اعلام شد و طبق برنامه تیم محبوب نساجی در دیدار نخست خود در روز چهارم مرداد و از ساعت 20:45 دقیقه میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.