.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۲ هزار مترمربع اراضی ملی در مازندران آزادسازی شد
فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف و آزاد سازی۲۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی به ارزش ۱۶ میلیارد و۱۷۵ میلیون ریال طی سه ماهه ابتدای سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی به تشریح اقدامات و فعالیت های پلیس مازندران در راستای برخورد و مقابله با پدیده زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی در سطح استان طی سه ماهه ابتدای سال جاری پرداخت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به همکاری و تعامل پلیس با دستگاه قضائی و دستگاه های اجرایی و امنیتی استان در راستای مقابله جدی با پدیده زمین خواری در سطح استان از کشف زمین خواری ها در سطح استان و رفع تصرف و آزاد سازی بیش از ۲۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی استان خبر داد.

سردار میرفیضی ارزش ریالی کشفیات را ۱۶ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این ارتباط ۱۱ متهم به زمین خواری شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران حفظ بیت المال و اراضی ملی و جنگلی را که به عنوان سرمایه ملی است، وظیفه همگانی دانست و افزود: پلیس با هرگونه تصرف و تجاوز به اراضی ملی برابر قانون برخورد خواهد کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.736 seconds.