.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی ریل‌های کانتینری در بندر امیرآباد
مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بیان اینکه سال گذشته حدود 500 هزار تن صادرات از این بندر صورت گرفت، گفت: تا پایان سال ریل‌های کانتینری در بندر امیرآباد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سیاوش رضوانی صبح امروز در نخستین همایش بین‌المللی توسعه صادرات از مسیر دریای خزر اظهار کرد: صادرات توانمندی و برجستگی اقتصادی یک کشور را نشان می‌دهد و با توجه به راهبردهای 12 گانه مقام معظم رهبری و تاکید مدیران سازمان برگزاری این همایش در کشور احساس می‌شد.

وی با اعلام اینکه اهداف این همایش ارائه راهکارها و بررسی چالش‌ها است، گفت: محورهای این همایش کاربردی که نقش بنادر و کیفیت آن بوده وضعیت سیاسی که بین کشور بزرگ روسیه با غرب دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خاطر نشان کرد: در این همایش استفاده بهینه از ظرفیت خالی از بنادر شمالی کشور را بررسی کردیم و برای توسعه نیاز به افزایش تنوع کالایی است و بنا داریم ترانزیت را در این بندر گسترش دهیم.

وی با اشاره به علاقه‌مندی کشورهای حاشیه دریای خزر نسبت به کالاهای که از ایران صادر می‌شود، گفت: 225 هزار تن کالا از بنادر استان صادر شد که 60 درصد در بندر امیرآباد و بقیه از دیگر بنادر استان بوده است.

رضوانی با بیان اینکه سال گذشته حدود 500 هزار تن صادرات از این بندر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: در صورت راه‌اندازی ریل‌های کانتینری که قرار است تا پایان سال افزایش یابد بسیاری از محصولات کشاورزی به سهولت برای صادارات به این بندر منتقل می‌شود.

مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد ادامه داد: 25 درصد خدمات در بندر به صورت الکترونیک ارائه می‌شود و بنا داریم که این روند را گسترش دهیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.433 seconds.