.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه پیام نور مازندران به شبکه نوآوری و فناوری پیوست
دانشگاه پیام نور استان مازندران در قالب تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری استان به شبکه نوآوری و فناوری پیوست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دانشگاه پیام نور مازندران، در راستای فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود در سطح استان جهت اجرایی شدن تفاهم‌نامه دو جانبه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری مازندران و پارک علم و فناوری مازندران، تفاهم‌نامه تأسیس مرکز رشد واحدهای فناور ‎بین پارک علم وفناوری و دانشگاه پیام نور استان به امضا رسید.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: این مرکز با هدف حمایت از صاحبان ایده و فناوری با هدف توسعه شبکه نوآوری و فناوری مازندران فعالیت خود را آغاز می‌کند.

علی معتمدزادگان اظهار کرد: استفاده مرکز رشد از خدمات پارک علم و فناوری، جذب و توانمندسازی منتورهای کارآفرینی، هم‌گرایی و هم‌افزایی تیم‌های نوآور و فناور و شناسایی فرصت‌های کسب و کار از جمله اولویت‌های کاری مرکز رشد در دانشگاه پیام نور است.

وی افزود: پارک علم و فناوری استان متعهد می‌شود که از توان علمی و فنی اعضای هیأت علمی دانشگاه، واحدها و شرکت‌های متقاضی ورود در جهت بهبود وضعیت پژوهشی و فناوری دانشگاه استفاده کند و انتظار می‌رود دانشگاه پیام نور نیز کارآفرینی و حمایت از شرکت‌ها و واحدهای فناور معرفی‌شده از سوی پارک علم و فناوری را در اولویت قرار دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران نیز در سخنانی گفت: پارک علم و فناوری در عمل مرکز شبکه فناوری در دانشگاه‌های استان بوده و باید باور داشت که تعامل دانشگاه با پارک علم و فناوری، مراکز رشد و بخش ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها را بهبود بخشیده و تقویت می‌کند.

حسین نازک‌تبار بیان کرد: دانشگاه اعضای هیأت علمی خود را به همکاری مستمر با پارک علم و فناوری به‌منظور توانمندسازی و ایجاد جریان کارآفرینی در بین دانشجویان ترغیب و تشویق خواهد کرد و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی موجود را در جهت حمایت از طرح‌های نوآورانه و‌فناورانه به‌کار خواهد بست.

وی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه، دانشگاه پیام نور مازندران فضای فیزیکی و نیروی انسانی جهت فعال‌شدن مرکز و زمینه‌های لازم برای فعالیت‌های دانش‌بنیان واحدهای فناور را به‌مدت پنج سال فراهم خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.