.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 100 مگاواتی مصرف برق در مازندران/مدیریت مصرف جدی گرفته شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: هفته گذشته، هفته گرمی را در مازندران سپری کردیم به‌طوری‌که مصرف برق به بیش از یک‌هزار و 800 مگاوات رسید که در هفته جاری باتوجه به کاهش دمای هوا 100 مگاوات مصرف کاهش پیدا کرد.

به گزارش شمال نیوز،قاسم شهابی اظهار کرد: طی روزهای گذشته باتوجه به کاهش دمای هوا مصرف برق به یک‌هزار و 700 مگاوات رسید.

وی افزود: هفته گذشته، هفته گرمی را در مازندران سپری کردیم به‌طوری‌که مصرف برق به بیش از یک‌هزار و 800 مگاوات رسید که در هفته جاری باتوجه به کاهش دمای هوا 100 مگاوات مصرف کاهش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه باتوجه به کاهش تولید خاموشی‌ها به‌صورت مقطعی اعلام می‌شود، اضافه کرد: در هفته جاری باتوجه به کاهش دما نسبت به هفته گذشته خاموشی‌های کمتری داشتیم که البته زمان آن روی سایت شرکت توزیع برق مازندران قابل مشاهده است تا مردم باتوجه به زمان خاموشی آمادگی کامل داشته باشند.

این مسؤول درباره مصرف برق در روزهای پایانی هفته در مازندران، تصریح کرد: مصرف برق روزهای پایانی هفته در برخی نقاط از جمله نوار مرکزی کاهش می‌یابد، ولی در نوار ساحلی شاهد افزایش مصرف هستیم که لازم است به بحث مدیریت مصرف توجه بیشتری شود.

شهابی با تأکید بر اینکه بحث مدیریت مصرف جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: در فصل تابستان بسر می‌بریم و هوا گرم خواهد بود که لازم است مردم در این زمینه با ما همکاری کنند تا قطعی‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به اینکه مردم در زمان استفاده از لوازم برقی پرمصرف از روشن کردن کولر پرهیز کنند، گفت: ساعت اوج مصرف برق در مازندران معمولا ساعت 15 است که لازم است در این زمان مصرف برق مدیریت شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.204 seconds.