.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات ۱۷۰ نفر از شهروندان ساروی از حوادث
آتش نشانان سه ماه گذشته ۱۷۰ ساروی را از حادثه نجات دادند.

به گزارش شمال نیوز ، کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، از امدادرسانی آتش نشانان به ۸۳۹ حادثه در سه ماه نخست امسال خبر داد.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۵۰ آتش نشان در ۴۱۶ مورد آتش سوزی و ۴۲۳ مورد حادثه در سه ماهه اول امسال جان ۱۷۰ نفر را از خطرات، صدمات و خسارات احتمالی نجات دادند.

کلانتری با اشاره به اینکه بعضاً خسارت‌های ناشی از حوادث غیر قابل جبران است، گفت: در اثر حوادث سه ماهه نخست سال، ۱۱۶ نفر مصدوم و ۹ نفر نیز جان باختند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به امداد رسانی و خدمات آتش نشانی ساری فراتر از محدوده شهری اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۹۵ عملیات در خارج از محدوده شهری انجام شده که برای انجام این عملیات‌ها ۵۷۴ مامور آتش نشان به محل حوادث اعزام شد.

وی گفت: بیشترین آتش سوزی‌ها در معابر و گذرگاه‌ها با ۱۶۰ مورد، اماکن مسکونی با ۸۶ مورد و در فضای سبز و کشاورزی با ۶۷ مورد رویداده است.

وی افزود: بر اساس گزارش کارشناسان، بیشتر علت آتش سوزی‌ها در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از مواد جامدسوز با عاملیت انسانی، کبریت و ته سیگار و برق بود.

کلانتری از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی در کمترین زمان ممکن با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.