.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: استفاده از ظرفیت بنادر شمالی افزایش می‌یابد
استاندار مازندران با بیان اینکه استفاده از بنادر شمالی توسعه پیدا خواهد کرد، گفت: به آینده بنادر مازندران نیز خوش‌بین هستم.

به گزارش شمال نیوز،محمد اسلامی با اشاره به همایش بین‌المللی صادرات از مسیر دریا که به میزبانی بندر امیرآباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: نکاتی که برای همایش در دستور کار داریم این است که اولاً بندر امیرآباد و ظرفیت منطقه ویژه امیرآباد را معرفی کنیم، برای همین منظور از سفارتخانه‌ها، شرکت‌های خارجی مقیم ایران و شرکت‌های داخلی بزرگ تجاری دعوت شده است.

وی افزود: نکته دوم این است که بتوانیم سرمایه‌گذاری‌هایی که باید در خود منطقه ویژه امیرآباد انجام شود را معرفی و از تجار دعوت کنیم تا برای سرمایه‌گذاری به منطقه بیایند.

استاندار مازندران از دیگر اهداف همایش توسعه صادرات از مسیر دریا را در این دانست که اگر صادر کنندگان موانع، کاستی‌ها و الزاماتی دارند که تاکنون از ظرفیت بندر برای صادرات استفاده نکردند را مطرح کنند تا بتوانیم آنها را برطرف کنیم و صادرکنندگان نیز تمرکز بیشتری روی صادرات از طریق بندر امیرآباد داشته باشند.

اسلامی با اشاره به افزایش 30 درصدی صادرات و واردات(جابه‌جایی بار) از بنادر نوشهر و امیرآباد نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد پیگیری‌ها و تمرکزهایی که صورت ‌گرفته تا این بنادر فعال باشند جواب داده است.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به شرایطی که کشور دارد بنادر شمالی توسعه پیدا خواهند کرد یعنی از ظرفیت آنها بیشتر استفاده خواهد شد و به آینده این بنادر نیز خوش‌بین هستیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.