.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ باند بزرگ سارقان حرفه ای ویلاها در نوشهر متلاشی شد
فرمانده انتظامی نوشهر از انهدام دو باند بزرگ سارقان حرفه ای منازل و ویلا و کشف اموال سرقتی و قاچاق به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ شعبان مهری پیش ازظهریکشنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات نوشهر با تشریح شناسایی و دستگیری اعضای دو باند بزرگ سرقت از منازل شهروندان و ویلاهای خالی از سکنه اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهری و روستایی و ویلاهای خالی از سکنه به ویژه در بخش مرکزی شهرستان نوشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام شگردهای خاص پلیسی و انجام یکسری اقدامات فنی اطلاعاتی، بالاخره تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی نتیجه داد و آنان موفق به شناسایی محل اختفای اعضای این دو باند بزرگ سرقت در دو نقطه جداگانه این شهرستان شدند و با هماهنگی مقام محترم قضایی در عملیات ضربتی همگی آنان به تعداد ۸ نفر دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان دهها فقره لوازم خانگی ، برقی، درب، پنجره ، اشیای قیمتی ، تزئینی و ... به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی گفت: باتلاش ماموران پلیس آگاهی نوشهر تمام مالباختگان شناسایی و اموال شان پس از طی مراحل قانونی تحویل شان می شود.

رئیس پلیس نوشهر ادامه داد: همچنین در عملیات مشترک پلیس های اطلاعات و امنیت عمومی و آگاهی، تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که به صورت غیرقانونی وارد شهرستان شده بود به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال کشف و ضبط کنند و متهمان این پرونده نیز تحویل مراجع قضایی شدند.

مهری در ادامه بدون ارائه جزئیات آمار از افزایش ۱۵ درصدی مجموع کشفیات موادمخدر و مشروبات الکلی طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی نوشهر با بیان اینکه طرح پایش تصویری به صورت ۱۰۰ درصدی در سطح مناطق مختلف این شهرستان عملیاتی نشده است از تمام ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی به ویژه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ، مراکز تجاری ، بازاریان ، دهیاری ها و ... خواست به خاطر اقدامات تامینی و پیشگیری از وقوع هرگونه جرایم به ویژه سرقت، نسبت به نصب تجهیزات به روز دوربین های مداربسته از شرکت های معتبر در اسرع وقت اقدام کند.

مهری تصریح کرد: نیروی انتظامی در نصب دوربین های مداربسته به جهت اقدامات تامینی و پیشگیری و حتی کشف جرایم مختلف بسیار تاکید دارد به طور مثال در پرونده قتلی که در ماههای گذشته در شهرستان نوشهر رخ داد ماموران پلیس آگاهی موفق شدند با کمک دوربین های مداربسته نصب شده در مبادی ورودی و خروجی یکی از روستاههای منطقه خودروی مورد استفاده و چهره قاتل را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی نوشهر از عموم شهروندان در خواست کرد با عنایت به اینکه این شهرستان مهم گردشگری استان مازندران سالانه میزبان میلیونی از مسافران داخلی و خارجی است در صورت رویت هرگونه موارد مشکوک امنیتی و انتظامی سریعا موضوع را به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز انتظامی منطقه اطلاع دهند.

مهری در پایان از حسن تعامل و همکاری صمیمانه اعضای شورای تامین به ویژه دادستان در صدور به موقع احکام و رسیدگی پرونده های قضایی و همچنین اطلاع رسانی شفاف رویدادهای فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر توسط اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری ها و مدیران کانال های معتبر و مورد تاییدخبری منطقه تشکر و قدر دانی کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.011 seconds.