.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قفل شدن تردد خودروها به‌دلیل تصادف در محور هراز/کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد خودروها در محدوده آمل تا سه راه چلاو محور هراز به‌دلیل تصادف در تونل شماره یک در هر دو لاین به‌صورت بسیار سنگین است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده آمل تا سه راه چلاو محور هراز به‌دلیل تصادف در تونل شماره یک در هر دو لاین به‌صورت بسیار سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم خودروها در محور کندوان به‌صورت مقطعی افزود: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی موتورسیکلت‌ها تا ساعت 6 روز سه‌شنبه 19 تیر ماه امسال در محورهای کندوان، سوادکوه، هراز و کیاسر ممنوع است، اضافه کرد: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز یک‌شنبه 17 و همچنین از ساعت هشت تا 24 روز دوشنبه 18 تیرماه امسال از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است مسافران با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب سفر خوشی را برای خود و خانواده خود رقم بزنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.095 seconds.