.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند کیف قاپ و موبایل قاپ در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کیف قاپ و موبایل قاپ با بیش از ۵۶ فقره سرقت در شهرستان های "بابل و قائم شهر" خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی از انهدام باند سارقان کیف قاپ با ۵۶ فقره سرقت در مازندران خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از برخی مالباختگان دریافتند، سارق یا سارقان به صورت انفرادی و بعضاً دو نفره با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت و کیف قاپی از شهروندان اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: در ادامه تحقیقات با شناسایی مشخصات سارقان ماموران موفق شدند، دو متهم این پرونده به نام های"علی – پ" و " مهدی – الف " را با دو دستگاه موتور سیکلت در یکی از خیابان های شهر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار میرفیضی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فردی دیگر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه همدستان این افراد که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت و کیف قاپی از شهروندان می کردند در اقدامی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس تاکنون به ۵۶ فقره سرقت و کیف قاپی و سرقت تلفن همراه در شهرستان های بابل و قائم شهر اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار میرفیضی با هشدار به شهروندان از آنان خواست همواره از حمل وجه نقد زیاد در هنگام تردد در سطح معابر عمومی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.