.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قانون نقل و انتقالات به ضرر تیم‌های تازه صعود کرده است
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه قانون نقل و انتقالات به ضرر تیم‌های تازه صعود کرده است، گفت: با این قانون باشگاه‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر ضرر کرده و قبل از شروع مسابقات کاندیدای سقوط خواهند شد.

به گزارش شمال نیوز، فصل نقل و انتقالات در فوتبال لیگ‌برتر در حال برگزاری است و تیم‌ها سعی دارند با خرید بازیکنان خوب و آماده تیم محکمی برای ورود به این رقابت‌ها ببندند ولی تیم‌های صعود کننده از لیگ دسته یک به لیگ برتر در زمان نقل و انتقالات فقط حداکثر ۷ بازیکن عضو باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانند به خدمت بگیرند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با انتقاد به این موضوع اظهار کرد: با این قانون باشگاه‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر ضرر کرده و قبل از شروع مسابقات کاندیدای سقوط خواهند شد.

علی امیری این قانون فعلی را ظلم آشکار به تیم‌های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان برشمرد و افزود: با این قانون این دو تیم فقط می‌توانند ۷ بازیکن بزرگسال جذب کنند در حالی که سایر تیم‌ها می‌توانند سود بیشتری از خرید بازیکنان لیگ‌برتری به‌دست آورند.

وی تصریح کرد: بازیکنان لیگ برتری همین‌طوری هم نسبت به حضور در تیم‌های تازه صعودکرده رغبت زیادی نشان نمی‌دهند ولی ما تمام سعی خود را کردیم تا طبق لیست سرمربی خرید کنیم و جا دارد که سازمان لیگ و فدراسیون تجدید نظری در خصوص این قانون داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در ادامه به آخرین وضعیت ورزشگاه شهیدوطنی اشاره کرد و گفت: نماینده سازمان لیگ و AFC از روند پیشرفت بازسازی استادیوم شهید وطنی ابراز رضایت کرد و انتظار می‌رود با تلاش همه مسؤولان قائم‌شهر و استان این ورزشگاه تا شروع هفته نخست لیگ برتر آماده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.