.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده آمل مطرح کرد ؛
از خریداری 380 هزار سکه توسط 50 نفرتا بهانه جویی خودرو سازان !
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای تهیه سکه سقف تعیین می‌شد تا خریداری 28010 سکه‌ای شکل نگیرد البته در زمینه ارائه ارز با قیمت 4 هزار و 200 تومان هم نواقص زیادی مشاهده شد.....
از خریداری 380 هزار سکه توسط 50 نفرتا بهانه جویی خودرو سازان !

شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای تهیه سکه سقف تعیین می‌شد تا خریداری 28010 سکه‌ای شکل نگیرد البته در زمینه ارائه ارز با قیمت 4 هزار و 200 تومان هم نواقص زیادی مشاهده شد.

به گزارش شمال نیوز، 14 پروژه عمرانی بخش امامزاده عبدالله با برخورداری 6 روستای برخوردار از یک‌هزار و 400 خانوار و ارزش ریالی 710 میلیارد ریال به‌مناسبت روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مسؤولان، افتتاح شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: در گذشته همه استانداران و مقامات شهری از خانواده‌های خاص بودند و فرزند کشاورز و روستایی نمی‌توانست پست‌های شهری، استانی و کشوری را در اختیار بگیرد.

عزت‌الله یوسفیان ملا افزود: هم‌اکنون وزیر، نمایندگان مجلس، استانداران و دیگر مدیران از فرزندان دورافتاده‌ترین روستاها هستند که در سیستم اجرایی به خدمت مشغولند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان بازار سکه تصریح کرد: برای مبارزه با فساد باید به‌گونه‌ای وارد شویم که نسخه برای درمان داشته باشیم ولی باید به حال و روزی تأسف بخوریم که درمان‌مان خود درد به حساب آید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح توزیع سکه برای شکسته شدن قیمت بالای آن در بازار بیان کرد: مسؤولان تصمیم‌گیرنده نمی‌دانستند که این مهم خود عاملی برای فساد بیشتر می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه معتقد بودم در زمینه توزیع سکه، این امر با سقف باز انجام نشود تا هر کس به هر تعداد که مایل است آن را خریداری کند، یادآور شد: این امر بازار انحصار ایجاد می‌کند ولی با ایجاد سقف می‎توانستند خریدها را کنترل کنند.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه در این بین یک فرد 28 هزار و 10 سکه را به تنهایی خریده است، گفت: با اعلام تعداد برای خرید سکه توسط هر فرد، افرادی که قصد در اختیار گرفتن سکه فراوان داشتند می‌توانستند با اجیر کردن افراد و خریداری آنها به هدف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه اگر سکه با سقف معین در اختیار کارکنان دولت، کارگران، کشاورزان، کارکنان نیروی انتظامی و افراد تحت حمایت نهادهایی همانند کمیته امداد و بهزیستی قرار می‌گرفت به‌دلیل کم بودن توان خرید، فسادی در کار نبود، ادامه داد: برخی مسؤولان در مورد قرار گرفتن ارز 4 هزار و 200 تومانی در اختیار صاحبان شرکت‌ها می‌گفتند که این اقدام مگر جرم و گناه است ولی دیدیم که ارزهای ارزان موبایل و خودروهایی تهیه شد که در شرایط قیمت ارز 7 هزار تومان به فروش رسید.

یوسفیان‎ملا با اعلام اینکه در روز نام‌نویسی خودرو سایت‌ها بسته شده و در جواب سؤالات اعلام شد که از بامداد روز مورد نظر نام‌نویسی تکمیل شد، گفت: این مسائل بهانه بوده و همه خدمات را زیر سؤال می‌برد.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیت شغلی شوراها و دهیاران مجلس اصرار زیادی دارد و نمایندگان نظر مساعد دارند، بیان کرد: انتظار می‌رود این مهم با نتیجه مطلوب به سرانجام برسد.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: 380 هزار سکه فقط توسط 50 نفر خریداری شد البته لازم بود در این بین چاره‌اندیشی شده و فکر این روزها از سوی مسؤولان شود تا فساد به روی فساد نیاید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.