.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: دیدگاه برخوردار بودن مازندران سبب عقب‌ماندگی شد/توسعه اقتصاد دریامحور در بندرامیرآباد
استاندار مازندران گفت: از گذشته باوری برای مازندران وجود داشته است که یک استان برخوردار است و این دیدگاه سبب عقب‌ماندگی استان شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری برگزار شد اظهار کرد: مردم مازندران وفادار به انقلاب اسلامی هستند و در همه صحنه‌ها به صورت شایسته پیوسته در تمام عرصه‌ها حضور دارند و نوسانی در طول تاریخ وجود ندارد که مردم مازندران دچار سستی باشند.

وی ادامه داد: از گذشته باوری برای مازندران وجود داشته است که یک استان برخوردار است و این دیدگاه سبب عقب‌ماندگی مازندران شد.

استاندار مازندران افزود: محور اصلی استان مازندران کشاورزی است که بر پایه تولید و اشتغال شکل گرفته است و برای اینکه مازندران به سمت صنعتی شدن پیش رود دچار بایدها و نبایدهایی شد و این امر فرصت شغلی برای نیروی انسانی که باید بوجود می‌آمد را دچار عقب‌ماندگی کرد.

این مسؤول با بیان اینکه مازندران ظرفیت بالایی در حوزه دانشگاهی دارد، گفت: با توجه به ظرفیت متنوع مازندران باید هم‌گرایی در آمایش سرزمین داشته باشیم.

اسلامی اضافه کرد: با توجه به مطالعاتی که برای آمایش انجام شد راه‌اندازی اتاق فکر را در دستور کار قرار دادیم تا تمام صاحب‌نظران و مردم در گرایش فکری و تخصصی مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبار رها شد، ادامه داد: تلاشمان بر این است پروژه‌های ناتمام استان را به سرانجام برسانیم.

استاندار مازندران درباره قابلیت‌های بنادر مازندران گفت: اقتصاد دریامحور را دنبال می‌کنیم و بندر امیرآباد به دلیل ظرفیت بالایی که دارد و می‌توان اقتصاد دریا محور را در این بندر توسعه داد.

این مسؤول بیان کرد: روزانه 3 هزار و 600 تن زباله در استان تولید می‌شود که تا پایان امسال تعدادی از زباله‌سوزها در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

اسلامی درباره میززخدمت و بازگشایی کار مردم در ادارات سطح استان گفت: اداره دولتی هدف نیست بلکه یک فرصتی است که خدمت به مردم انجام شود و دشمن هم بر این عقیده است تا نارسایی‌های جامعه را تبدیل به براندازی کند و این امر وظیفه ما را در برابر مردم سنگین‌تر می‌کند و نباید از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.