.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشتی گیران بهشهری در رقابت های نوجوانان جهان مدال کسب کردند
رئیس هیئت کشتی بهشهر گفت: دو کشتی گیر نوجوان بهشهری در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان مدال کسب کردند.

به گزارش شمال نیوز،شهرام جعفری با تبریک کسب مقام اول ایران و درخشش ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات گفت: رحمان عموزاد خلیلی دارنده مدال طلای جهانی کرواسی در این دوره از مسابقات و علی اکبر فضلی خلیلی دارنده برنز این مسابقات از شهرستان بهشهر و شهر کشتی پرور خلیل شهر هستند.

وی افزود: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ در ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در زاگرب کرواسی برگزار شد و کشتی گیران نوجوان مازندرانی ۲ مدال طلا و سه مدال برنز این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۴۵ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۱۰ کیلوگرم از مازندران طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند و سید عرفان جعفریان، علی اکبر فضلی و محمد کریمی در اوزان ۵۱، ۶۰ و ۶۵ کیلوگرم به مدلال برنز این دوره از رقابت ها رسیدند.

به گزارش مهر، تیم ملی نوجوانان ایران با ترکیب ۱۰ نفره در این دوره از رقابت ها حاضر شد که با کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز این مسابقات، با اقتدار به مقام قهرمانی جهان رسید و بعد از ایران که با کسب ۱۵۲ امتیاز اول مسابقات کشتی نوجوانان جهان در کرواسی شد، تیم‌های آمریکا و روسیه به ترتیب با کسب ۱۳۲ و ۱۱۶ امتیاز به مقام دوم و سوم جهان رسیدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.