.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: اقتصاد خدمات سبب رونق اشتغال می شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، توجه به اقتصاد خدمات را سبب رونق بخشی به کسب و کار و توسعه اشتغال دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد جواد آذری جهرمی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه همدلی و وفاق خوبی بین نیروهای استان مازندران ایجاد شده است گفت: خدمات لازم ارتباطی و حوزه حمل و نقل استان باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه منابع کشور محدود است و دچار مشکل هستیم گفت: در این شرایط باید هدفگذاری مناسب برای توسعه امور و تامین زیرساخت های لازم داشته باشیم.

آذری جهرمی، اشتغال را مهمترین نیاز برای تامین اقتصاد خوب و رونق در بازار دانست و گفت: سودآوری صنایع باید حفظ و برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری در جامعه برنامه ریزی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهان بهبود به توسعه کسب و کار در جامعه شد و گفت: اولین موضوع در سیاست های اقتصادی مقاومتی مربوط به اشتغال است.

وی با بیان اینکه مکانیزاسیون و تکنولوژی سبب شده تا اقتصاد کشاورزی رو به رشد باشد اما اشتغال کاهش یابد گفت: برای توسعه اشتغال باید به بخش خدمات توجه اساسی شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد خدمات را باید در استان مازندران توسعه دهیم گفت: توجه به خدمات سبب رونق اشتغال و کسب و کار خواهد شد و آمادگی لازم داریم تا سیاست های اقتصاد مقاومتی را در استان پیش ببریم و در این راه نیازمند همدلی هستیم.

دولت ناخدای کشتی اقتصادی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرایط کنونی کشور و التهاب در بازار اشاره کرد و گفت: طبیعتا نگرانی هایی وجود دارد اما با عزم و همدلی می توان از مشکلات عبور کرد و باید شرایط کنونی مدیریت شود.

جهرمی با اظهار اینکه دولت به عنوان ناخدای کشتی اقتصادی باید تلاطمات موجود را مدیریت کند گفت: فشارهای به کشور ناشی از قدرت منطقه ای و قدرت کشور در معادلات بین المللی است.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور از شرایط دوران جنگ بدتر نیست گفت: شرط و شروط در شرایط کنونی این است که همه بایکدیگر متحد باشیم زیرا همه باید مقابل توطئه ها بایستیم و امروز در عرصه دیپلماسی، نظامی، دفاعی، اقتصادی باید پای کار و در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: شفافیت و برخورد با التهاب در بازار باید به عنوان یک رویکرد مدنظر قرار گیرد و راهبردهای ترسیم شده مورد توجه مسئولان باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.