.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان مازندران: دولت بجای انتقال آب خزر مشکل استان های شمالی را حل کند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: دولت بجای طرح انتقال آب دریای خزر، مشکل آب استان های شمالی را حل کند.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان درباره انتقال آب دریای مازندران با بیان اینکه دولت اول مشکل آب استان های شمالی را حل کند زیرا در تامین آب شرب شهری و روستایی مشکل داریم گفت: در بخش کشاورزی به دلیل کمبود آب بخش های زیادی از اراضی کشاورزی کشت نشده است.

رضیان با اشاره به تنوع منابع خدادادی در استان گفت: بیش از ۹۱ درصد بارش ها و روان آب ها بدون استفاده به دریا می ریزد از اینرو باید نسبت به توسعه سدسازی، تجهیز و تکمیل آب بندان ها اقدام شود.

رضیان با اشاره به خدمات وزارت ارتباطات در زمینه رجیستری گوشی های تلفن همراه اظهار داشت: این اتفاق نیاز اساسی در زمینه کنترل گوشی های قاچاق در کشور بود.

وی با بیان اینکه زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی رشد یافته است گفت: گسترش شبکه فیبر نوری و ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی از خدمات صورت گرفته به شمار می رود.

وی با اشاره به رشد و نوسانات نرخ ارز در کشور گفت: متاسفانه ملاحظه کاری ها و سیاسی کاری ها در جامعه سبب شده تا شفاف سازی های لازم صورت نگیرد.

رضیان با تاکید براینکه باید روزنه های بی اعتمادی و ترویج فساد را در جامعه بگیریم، شفاف سازی در حوزه های مختلف از جمله مسائل اقتصادی را امری مهم برشمرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اظهار اینکه وزیر ارتباطات به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی به شمار می رود گفت: مازندران نارسایی های بسیار زیادی دارد و پسماند و زباله به عنوان دغدغه جدی استان در سطح ملی مطرح است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیگیری های زیادی برای حل موضوع پسماند باید صورت گیرد یادآور شد: در بسیاری از جاها در دفع زباله مشکل داریم و تدبیر و عزم ملی برای حل مسئله داریم.

وی با اشاره به شمار گردشگران وارده به مازندران، موضوع زباله و پسماند استان را دغدغه مهم برشمرد و گفت: باید منابع مالی ملی برای حل مسئله اختصاص داده شود.

رضیان به اقتصاد کشاورزی مازندران اشاره و اضافه کرد: در مدیریت اقتصادی و کشاورزی دچار مشکل هستیم و بازار محصولات و صادرات از دغدغه ها است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران برقی کردن خط ریل گرمسار به اینچه برون را در توسعه حمل و نقل استان مازندران مهم دانست و گفت: این درحالی که از نظر زیرساخت های جاده ای در استان مشکل داریم و جاده فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و سوادکوه نیمه کاره هستند.

وی به زیرساخت های روستایی در استان مازندرن اشاره کرد و گفت: بسیاری از طرح های هادی استان مازندارن نیمه کاره است و آسفالت راههای روستایی در استان نیازمند تامین اعتبار است، همچنین شبکه آب و آسفالت روستاهای استان قدیمی و فرسوده و نیازمند توجه مسئولان و تامین اعتبار لازم برای بهسازی آن است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، به مشکلات واحدهای تولیدی استان اشاره و اضافه کرد: اقتصاد کشاورزی استان ناپایدار بوده زیرا استراتژی تولید نداریم و صنایع تبدیلی و وابسته توسعه نیافته است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.