.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال تغییر ساعت کاری ادارات مازندران تا پنجشنبه
تداوم گرمای هوا سبب شد تا ساعات کاری ادارات مازندران تا روز پنجشنبه هفته جاری تغییر کند.

به گزارش شمال نیوز، احمد مظفری دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران اظهار داشت:با موافقت استاندار مازندران ساعت شروع و پایان کار ادارات در روزهای سه‌شنبه دوازدهم تا پنج‌شنبه چهاردهم تیرماه یک ساعت زودتر خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود : این تصمیم با توجه به اعلام هواشناسی مبنی برافزایش دمای هوا ، رطوبت بالا و شرجی شدن هوا و به‌منظور کاهش مصرف برق در پیک مصرف و جلوگیری از قطعی احتمالی برق منازل گرفته‌شده است.

مظفری تأکید کرد : لازم است دستگاه‌های اجرایی قبل از پایان ساعت اداری سیستم‌های سرمایشی و هم‌زمان با پایان ساعت کاری سیستم مای روشنایی و رایانه‌ای غیرضروری را خاموش کنند و با عنایت به سخنان ریاست محترم جمهوری و تأکید استاندار محترم میزان مصرف برق، آب و گاز تمام دستگاه‌های اداری استان رصد می‌شود.

مظفری در پایان از مردم عزیز مازندران و مهمانان و گردشگرانی که در استان حضور دارند خواست تا با مصرف بهینه انرژی و صرفه‌جویی مدیران را در تداوم خدمت بهتر و مناسب‌تر یاری کنند.

به گزارش مهر، تغییر ساعات کاری ادارات مازندران از شنبه هفته جاری انجام شد و قرار بود تا امروز اعمال شود و با تصمیم استانداری مازندران این تغییر تا آخر هفته ادامه می یابد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.