.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:سهم مدیریت بانوان به نصب تابلو خلاصه نشود
استاندار مازندران گفت: سهم مدیریت بانوان تنها به نصب تابلو در دستگاه‌ها خلاصه نشود و اقدام علمی برای اجرای این دستور رئیس‌جمهور صورت گیرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح دوشنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان خواستار ارتقای سهم بانوان در حوزه مدیریتی شد و گفت: نصب تابلویی به‌عنوان مدیریت بانوان به معنای نادیده گرفتن تصمیم دولت و رئیس‌جمهوری است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بانوان در حوزه مدیریتی اظهار داشت: بانوان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند و برای توسعه استان باید از توان مدیریتی آنان بهره‌مند شویم.

استاندار مازندران بابیان اینکه در دولت‌های قبلی سهم مدیریتی بانوان تنها در حد یک تابلو و یا مدیریت امور بانوان خلاصه می‌شد افزود: زنان باید سهم ۳۰ درصدی‌شان را در حوزه مدیریت اجرایی مطالبه کنند.

اسلامی به آسیب‌های فراروی جامعه اشاره کرد و گفت: طلاق ازجمله آسیب‌ها است و مهم‌ترین دلیل آن نداشتن مهارت‌های زندگی است و در این راستا باید دوره‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار شود.

استاندار مازندران بابیان اینکه بیشترین تعداد طلاق مربوط به زوج‌هایی است که تنها یک سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد اظهار داشت: شتاب طلاق را با آموزش‌های مهارت زندگی می‌توان کم کرد.

استاندار مازندران، خواهان اجرا و پیگیری طرح ارتقای کیفیت زندگی مردم شد و گفت: این دستور دولت باید در استان به‌صورت جدی پیگیری و اجرا شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.