.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیبیه/ پاسخ نیازآذری به پیج اینستاگرام ضد انقلاب ؛
نماینده بابل : من در ایران ویلا ندارم چه رسد به کانادا !+ عکس
شمال نیوز : نماینده بابل به فضا سازی یک پیج اینستاگرام ضدانقلاب که در آن از چند ویلای شخصی نیازآذری در یکی از محله های کانادا خبر داده بود واکنش نشان داد .....

شمال نیوز :نماینده بابل به فضا سازی یک پیج اینستاگرام ضدانقلاب که در آن از چند ویلای شخصی نیازآذری در یکی از محله های کانادا خبر داده بود واکنش نشان داد .

در کانال شخصی حسین نیازآذری آمده است :

به اطلاع عموم می رساند یک پیچ‌اینستاگرامی ضد‌انقلاب با زیرپا گذاشتن موازین اخلاقی و انسانی با پخش خبری جعلی و کاملا خلاف‌‌واقع پیرامون مالکیت چند ویلا در کشور کانادا  توسط جناب حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی  باهدف تخریب و تهمت به ایشان  تشویش اذهان عمومی نموده است و متاسفانه برخی گروه ها و کانال ها و اشخاص بدون توجه به جعلی بودن خبر نسبت به انتشار آن درشبکه های مجازی اقدام کردند.
 
لذا ضمن تکذیب این خبر مضحک،  مغرضانه و غیراخلاقی که از خارج کشور توسط بدخواهان نظام هدایت شد، اعلام می‌دارد: نماینده محترم؛ همسر ایشان، پسر و دامادهایش و برادران وی هیچ‌گونه املاک و اقامتی در هیچ کشور خارجی ندارند و انتشار این اخبار با هدف ترور شخصیت نیروهای انقلابی صورت می گیرد.

بر همین اساس نماینده محترم ضمن دعوت همگان به هوشیاری رسانه ای ، رعایت موازین اخلاقی و عدم انتشار اخبار جعلی اعلام می دارد هر کسی سند یامستنداتی از مالکیت املاک ایشان در هر کشور خارجی دارد در رسانه‌ها منتشر نماید.

هركه ما را ياد كرد ايزد مر او را يار باد/هركه ما را خوار كرد از عمر برخوردار باد/هركسي خاري فكند از دشمني در راه ما/هر گلي از باغ وصلش بشكفد بي خار باد/در دو عالم نيست ما را با كسي گرد و غبار/هر كه ما را رنجه دارد راحتش بسيار باد .

http://www.shomalnews.com/photo/153050951713273649.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 11 تير 1397
من در همین جا به پاکی و پاکدستی حاج حسین شهادت میدم . از اول انقلاب تا کنون لحظه ای برای خودش کار نکرد و وقف مردم بود . ضد انقلاب هم دنبال چیزی باشد که بتواند تخریب کند نه این سوژه نخ نما شده را که کسی نمی پذیرد . آنهم برای حاج حسین عزیز که مردم عاشقانه دوستش دارند .
بابلی 11 تير 1397
واقعا ندومبه......
نا شناس 11 تير 1397
انقدر فضا جامعه مسموم شده که تر خشک میسوزن واین مردم بدانند که دلسوزانی هم هستن در مقابل حیلگران پس همه را یکی نکنید
هموطن 11 تير 1397
ممکن است مربوط به سایر بستگانی باشد که حاج حسین نام آنها رانبرده است.آدرس هم که داده اند.
حسن 12 تير 1397
از فیدل کاسترو رهبر فقید کوبا پرسیدند نظر شما در رابطه با جورج بوش چیست؟ایشان گفتند:«بعضی از آدمها احمق تر از آنی هستند که چهره شان نشان می دهد»کسی که این پست را گذاشته مشخص است احمق به تمام معنا است و مخاطبین خود را نیز احمق فرض کرده در حالیکه مردم شعور دارند.زمان تبلیغات انتخابات مجلس هنوز نرسیده تا دست به این جفنگیات می زنید.یاد ایام انتخابات افتادم که چه دروغها به این بنده خدا وارد کردند،اما مردم تکلیف را یکسره کردند و خودشان تصمیم گرفتند که چه شود.
راستی سوال اینجاست که چرا دشمنان خدا الان به فکر تخریب آقای نیازآذری افتادند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.