.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار: مازندران مقصد گردشگری است
معاون عمرانی استانداری مازندران بابیان اینکه استان متعلق به همه مردم ایران است، اظهار کرد: مازندران در طول سال به‌عنوان مقصد گردشگری است.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه مازندران مقصد گردشگری است و یکی از برنامه‌های ما نیز افزایش گردشگران نسبت به سال‌های گذشته است، به ایام نوروز اشاره کرد و گفت : مازندران از ۲۷ اسفندماه سال ۹۶ تا ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری میزبان بیش از ۱۶ میلیون شب اقامت بود که نشان‌دهنده ارائه خدمات مطلوب به مسافران بوده است.


نبیان بابیان اینکه در دولت تدبیر و امید به محورهای مواصلاتی مازندران توجه ویژه‌ای شده است، افزود: درگذشته مسافران در محورهای مواصلاتی به مازندران با ترافیک سنگین مواجه بودند که با اتمام محور چهار خطه سوادکوه تا حدود زیادی این مشکلات برطرف می‌شود.


معاون عمرانی استانداری مازندران ادامه داد:محور هراز نیز تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در سال‌های آینده به بهره‌برداری برسد.


وی به بوم گردی اشاره کرد و گفت: برای اشتغال‌زایی در روستاها بخشی از منابع به بوم گردی در منابع روستایی اختصاص پیدا کند.


نبیان به راه‌اندازی کمیته روستایی در مازندران اشاره کرد و ادامه داد: در نخستین سال راه‌اندازیان بیش از یک‌میلیون نفر از روستاها بازدید کردند که در سال جاری این رقم به سه میلیون نفر رسیده است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.


معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به ظرفیت‌های استان، تأکید کرد: مسئولان باید اعتباراتی به مازندران تخصیص دهد تا در حوزه گردشگری بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.


وی با تأکید بر اینکه نباید استان مازندران را استان کشاورزی دانست، گفت: توجه به گردشگری،صنعت و کشاورزی می‌تواند سبب توسعه استان و اشتغال‌زایی شود.


دلاور بزرگ نیا، مدیرکل سابق میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران بابیان اینکه خدمت به مردم اولویت مدیران قرار گیرد، گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان مازندران و تهران در حوزه تاریخی، فرهنگی و گردشگری وجود دارد که با ارتباط بین این دواستان می‌توان به‌صورت قالبی در حوزه‌های مختلف فعالیت کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 تير 1397
قطعی های برق، بحران زباله، مصرف بی رویه سموم و .... باید فکر شود بعد افزایش توان گردشگری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.8 seconds.