.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از احداث پلیس راه تا پیگیری برای نصب دوربین‌های مداربسته در قائم‌شهر
بخش زیادی از کار نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر انجام شده و حتی اتاق مانیتورینگ آن در شهرداری مشخص شده و باید هرچه زودتر نصب آن انجام شود.

به گزارش شمال نیوز، جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر امروز با حضور اعضا در محل شورا برگزار شد و مسائل شهری مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه روزهای نخست شورا پیشنهادی داده شد که شهر پلیس راه ندارد و مردم برای حل مشکلات باید به شهرهای همجوار مراجعه کنند، اظهار کرد: سه شهر در کشور مجوز احداث پلیس راه جدید گرفتند که یکی از آنها قائم‌شهر بود.

افشین حسین‌زاده افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی قول داد تا زمینی در ده‌کلا را در اختیار پلیس راه بگذارد و احداث ساختمان آن را که جزو کارهای اداره راه است، انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه مشکلات موجود در شهر باید طبقه‌بندی شود تا رسیدگی به آنها آسان‌تر باشد، اظهار کرد: ساماندهی رودخانه تلار و سیاهرود، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، ترافیک و زباله از جمله این مشکلات است.

غلامرضا میرزایی گفت: ترافیک در سطح شهر مردم را کلافه کرده و این در حالی است که بخش زیادی از کار نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر انجام شده و حتی اتاق مانیتورینگ آن در شهرداری مشخص شده و باید هرچه زودتر نصب آن انجام شود.

در ادامه محمدعلی شیرسوار دیگر عضو شورا با بیان اینکه اتفاقات خوبی در مکان موقت بازار قائم‌شهر رخ داده است، اظهار کرد: به لحاظ نشستن فضایی در نظر گرفته نشده، از شهردار می‌خواهیم این موضوع پیگیری شود چرا که زمینی که در نظر گرفته شده مکان ارزشمندی است و باید کمک شود تا تبدیل به بازار، بازارچه و محل بازی شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.