.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انعقاد تفاهم نامه با حج و زیارت برای اعزام زائران به کربلا
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از انعقاد تفاهم نامه با حج و زیارت برای اعزام زائران به کربلا با قیمت ارزان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، عسگر مجیدی در نشست خبری که در سالن اجتماعات سپاه کربلا برگزار شد یکی از برنامه های فرهنگی سپاه را اردوهای راهیان نور دانست و اظهار کرد: سپاه کربلا مازندران برای اعزام زائرین به کربلای معلی با قیمت ارزان تفاهم نامه ای با حج و زیارت منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه تا کنون سه کاروان به عراق اعزام شدند، گفت: ۴ کاروان نیز به زودی اعزام می شوند که حدود ۹ روز در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا حضور دارند.

مجیدی هزینه هر زائر را حدود ۹۰۰ هزار تومان دانست و افزود: هدف از اعزام زائران فراهم کردن بستری است که افراد کم بضاعت بتوانند با هزینه های کم به عتبات عالیات مشرف شوند.

ساداتی، مدیر کل حج و زیارت استان مازندران به انعقاد تفاهم نامه با سپاه کربلا اشاره کرد و گفت: هزینه زائران در این سفر کمتر از یک میلیون تومان است و ارز با نرخ دولتی به آن ها داده می شود.

وی به امنیت زائران اشاره کرد و افزود: بزرگترین مزیت اعزام زائران از طریق حج و زیارت امنیت از ابتدای سفر است.

مدیر کل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه بر اساس قانون اعزام زائران بر عهده حج و زیارت است،ادامه داد: متاسفانه برخی افراد به این مسئله توجه نمی کنند و در کار حج و زیارت دخالت می کنند درحالی که دفاتر جهانگردی فقط می توانند زائر را وارد کشور کنند.

ساداتی با بیان اینکه هدف ما اعزام زائران از مبادی صحیح است، گفت: بیشتر زائران از روستاها هستند که مورد سوء استفاده سودجویان قرار می گیرند که با انعقاد این تفاهم نامه جلوی این سود جویی ها گرفته می شود.

مدیر کل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زائران به مدت ۷ شب و ۸ روز در عراق حضور دارند، بیان کرد: در سطح استان مازندران ۲۲۰ دفتر زیارتی وجود دارد که به اعزام از مجرای قانونی کمک می کند.

ساداتی با بیان اینکه ۵۰ درصد دفاتر جهانگردی از حج و زیارت مجوز دارند،گفت: زائران در صورتی که از دفاتر حج و زیارت مشرف شوند بیمه هستند و اگر با مشکلی مواجه شوند غرامت پرداخت می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.