.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 57 درصدی درآمد گمرکات مازندران
مدیرکل گمرکات مازندران از رشد 57 درصدی درآمد گمرکات استان در 3 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی‌منش شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آمارها نشان رشد 57 درصدی درآمد گمرکات استان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال 96 را می‌دهند، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال 97 بیش از 837 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 229 میلیون و 110 هزار دلار از طریق گمرکات استان در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار وارد استان شد که نسبت به سه ماهه اول سال96 از نظر وزنی 74 درصد و از نظر ارزشی 60 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: اقلام عمده کالاهای وارداتی به گمرکات استان مازندران شامل جو، ذرت، روغن‌نباتی، آهن‌آلات، کاغذ و روغن پایه بوده است و از 22 کشور مختلف جهان که عمده‌ترین آن کشورهای روسیه، امارات، آلمان، هلند و سوئیس هستند از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل گمرکات مازندران تصریح کرد: درآمد گمرکات استان مازندران از این مقدار واردات کالا به بیش از 396 میلیارد و 903 میلیون ریال رسید که نسبت به مدت مشابه رشد 57 درصدی را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز انواع کالا به میزان بیش از 196 هزار تن و به ارزش 104 میلیون و 271 هزار دلار از گمرکات استان مازندران در نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنار و دفتر گمرکی آمل به مقصد 28 کشور مختلف صادر شده است.

یوسفی‌منش بیان کرد: اقلام عمده کالاهای صادراتی از گمرکات مازندران شامل فرآورده‌های لبنی، مواد غذایی،کالاهای صنعتی، سیمان، مصنوعات از چُدَن و مصنوعات چوبی بوده‌اند که عمده‌ترین مقصد تجاری گمرکات مازندران کشورهای عراق، افغانستان، قزاقستان، فدراسیون روسیه و پاکستان بوده است.

وی گفت: در همین مدت از طریق گمرکات استان مازندران 10هزار تن کالا شامل آهن‌آلات، کانتینر، تخته و کاغذ چاپ و تحریر به ارزش 8 میلیون و 71 هزار و 701 دلار به مقصد افغانستان، پاکستان، گرجستان، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق ترانزیت خارجی شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.