.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای کارگردان در بخش مراقبت های ویژه؛
تصادف شدید مهدی فخیم زاده در جاده چالوس/ اعزام به تهران برای ادامه درمان/ آخرین وضعیت و جزئیات تصادف
دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است.
تصادف شدید مهدی فخیم زاده در جاده چالوس/ اعزام به تهران برای ادامه درمان/ آخرین وضعیت و جزئیات تصادف

شمال نیوز: سخنگوی اورژانس ضمن تشریح وضعیت مهدی فخیم‌زاده پس از سانحه تصادف در چالوس گفت: 50 درصد خطر برای ایشان رفع شده و اگر فردا قابلیت انتقال داشته باشند به تهران منتقلشان می‌کنیم.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس درباره حادثه تصادف مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینما گفت: دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است.

وی افزود: در معاینات اولیه روشن شد که آقای فخیم زاده دچار تروما و ضربه به قفسه سینه، آسیب به سر و گردن و آسیب ستون فقرات شده و اورژانس هر دو نفر را به مرکز درمانی آیت الله طالقانی چالوس منتقل کرد.

خالدی اظهار داشت: پزشکان اورژانس این مرکز درمانی هر دو نفر را معاینه کرده و به دلیل شرایط آقای فخیم زاده روی او متمرکز شدند. خوشبختانه مسئله تروما و آسیب سر و گردن رفع شده و فقط مسئله تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری آقای فخیم زاده ادامه دارد.

سخنگوی اورژانس ادامه داد: در افراد عادی سطح هوشیاری ۱۵ است که در آقای فخیم زاده به ۱۳ رسیده و ما طبق پروتکل‌های درمانی، از ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه، مراقبت می‌کنیم.

خالدی تصریح کرد: برای تمام مصدومان سوانح رانندگی ۲۴ ساعت اول را بحرانی در نظر می‌گیریم و ایشان را نیز طبق همین شرایط تا فردا صبح تحت نظر داریم. اگر شرایط ایشان بهتر شد و قابلیت انتقال داشتند ایشان را به تهران منتقل می‌کنیم و در غیر این صورت منتظر نظر پزشک معالج ایشان می‌مانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا می‌توان گفت: ۵۰ درصد خطر برای ایشان رفع شده است.


اعزام فخیم زاده به تهران برای ادامه درمان

مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان برای ادامه درمان به تهران اعزام شد.

به گزارش صدا و سیما , رئیس بیمارستان طالقانی چالوس گفت : مهدی فخیم زاده  که دیروز عصر  بر اثر تصادف دو موتور سیکلت در منطقه خط 8 چالوس مصدومان شده بود , بامداد امروز برای ادامه درمان به یکی از بیمارستانهای تهران اعزام شد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.