.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزش کی‌روش به دنبال حذف برانکو!
بعد از پایان جام جهانی دغدغه‌ فوتبال دوستان ایرانی با توجه به اینکه زمان کمی تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده، ادامه‌ حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی است.

به گزارش شمال نیوز، خیلی‌ها تصور می‌کردند کی‌روش مانند تیرماه ۱۳۹۳ که بعد از بازگشت از جام جهانی رویکرد آرامی داشت و حتی از بازیکنانی که با آن‌ها به مشکل خورده بود و برای جام جهانی انتخابشان نکرده بود، عذرخواهی کرد، برای این دوره هم چنین رویه‌ای را داشته باشد. کی‌روش اما روز گذشته همه را شگفت زده کرد. او در مقابل هتل تیم ملی در مسکو با خبرنگار برنامه‌ی ۲۰۱۸ حدود ۱۷ دقیقه صحبت کرد که زنده از شبکه سوم سیما پخش شد. در این مصاحبه، کی‌روش آتشین صحبت کرد. بر خلاف تصور همگان او شروع به انتقاد از سرمربی باشگاه پرسپولیس کرد و شدیدترین حرف‌ها را در مورد برانکو ایوانکوویچ زد. کی‌روش حتی با وجود حمایت‌های چند ماه اخیر وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال تهران، او را هم بی نصیب از انتقادهای خود نگذاشت.

 

پروژه حذف

بعد از پایان حرف‌های شب گذشته‌ی کارلوس کی‌روش واکنش‌های متفاوتی به صحبت‌های او در رسانه‌ها و فضای مجازی وجود داشت. خیلی‌ها به دلیل اینکه کی‌روش به سرمربی پرسپولیس تاخته است، از او انتقاد کردند و اعتقاد داشتند حالا که تیم ملی عملکرد قابل قبولی در جام جهانی داشته، کی‌روش نباید این روزهای شیرین فوتبالی را با زدن این حرف‌ها تلخ می‌کرد.

کی‌روش اما در حرف‌هایش به ۲ نکته مهم اشاره کرد که قابل تامل است. نکته اول این بود که تلویحا اشاره کرد که حضور او و برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس در فوتبال ایران به صورت همزمان دیگر امکان پذیر نیست.

حرفی که از آن می‌توان استنباط کرد که کارلوس کی‌روش پروژه حذف برانکو را کلید زده و این پیام را به مسوولان فدراسیون فوتبال ایران داده است که اگر می‌خواهید در جام ملت‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی ایران حضور داشته باشم، یکی از راه‌هایش این است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس از فوتبال ایران برود.

کی‌روش بعد از اینکه به فوتبال ایران آمد و از زمانی که با نتایج درخشان خود مقبولیتی در بین هواداران وحتی مسوولان بدست آورد، با حمایت کامل همین هواداران و مسوولان تقریبا هر کسی را که به اعتقاد خودش با منافع او در تیم ملی در تضاد بود را کنار زد. او در راه حذف افراد از اطراف تیم ملی با هیچکس هم در این سال‌ها تعارف نداشت. کی‌روش از مدیری که بیشترین تلاش ر ا برای حضور او در فوتبال ایران انجام داده بود تا مربی که در زمانی نزدیک‌تر فرد فوتبالی در ایران به او بود را به راحتی کنار زد. سرمربی پرتغالی تیم ملی حالا هم که در اوج محبوبیت قرار دارد به جای اینکه مانند همه به خوشحالی بپردازد، از زاویه دید خودش خوشحالی را فراموش کرده و برای آینده تیم ملی در تلاش است که بهترین شرایط کاری را برای خودش به وجود بیاورد تا باز هم بتواند در ایران موفق شود.

 

سوال مهم

با وجود اینکه طی روزهای گذشته بارها مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال از صورت گرفتن توافقات لازم با کارلوس کی‌روش برای ادامه‌ی حضور در فوتبال ایران صحبت کرده اما هنوز قراردادی رسما با او امضا نشده است. در فاصله‌ی کمتر از ۷ ماه مانده تا آغاز جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ امارات، مسوولان ورزش کشور و مردم خواهان ادامه‌ی حضور کی‌روش در تیم ملی هستند با این وجود نکته‌ی مهم دیگری که کی‌روش در حرف‌هایش به آن اشاره کرد این بود که گفت: «من آماده هستم که به توافق با تیم ملی ایران پایبند باشم به شرط اینکه بعد از اینکه ما با فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های تیم ملی توافق کردیم، دیگر مثل گذشته رییس فدراسیون فوتبال ایران به من نگوید آقای برانکو حرفی زده است و هواداران پرسپولیس ناراضی هستند.»

 

با توجه به جوی که در جامعه وجود دارد و اختلافاتی که بین سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و برانکو ایوانکوویچ به وجود آمده است، باید منتظر بود و دید که مسوولان فدراسیون فوتبال ایران در کمتر از ۷ ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا طی هفته‌های آینده این توانایی را دارند که مدیریت درست را در این ماجرا داشته باشند و بتوانند کارلوس کی‌روش را در فوتبال ایران نگه دارند یا در نهایت کی‌روش با وجود نتایج خوبی که در فوتبال ایران گرفته است مجبور به ترک ایران می‌شود.

منبع: وب سایت برنامه نود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.