.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت‌نام 76 درصدي مازندراني‌ها براي كارت هوشمند ملي
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت:76 درصد مازندرانی‌ها، موفق به دريافت کارت هوشمند ملی شدند.

به گزارش شمال نیوز،علی رجبی دریافت کارت ملی هوشمند را دروازه ورود به دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت: از جمعیت 3 میلیون و 311 هزار نفری استان مازندران 2 میلیون و 680 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 2 میلیون و 50 هزار نفر یعنی 76 درصد از واجدان شرایط تاکنون ثبت‌نام شدند، اظهار کرد: در شهرستان نکا با جمعیت بیش از 120 هزارنفری در شرق مازندران، 97 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون 72 هزار نفر یعنی 74 درصد از این افراد ثبت‌نام کرده و موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود شده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: براساس این آمار تاکنون 26 درصد از افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان نکا کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده‌اند که امیدواریم در فرصت باقیمانده تلاش بیشتری انجام شده و امسال همه کارت ملی هوشمند تحویل شود.

رجبی تصریح کرد: ادارات ثبت احوال کلاردشت و بندپی 100 درصد از کارت ملی هوشمند واجدان شرایط حوزه خودشان را صادر کردند و دارای بالاترین نرخ هستند و کجور با 33 درصد صدور کارت ملی هوشمند، کمترین آمار را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران جمعیت شهرستان نکا را تا پایان خرداد ماه امسال 121 هزار و 45 نفر اعلام کرد که از این تعداد، 51 درصد شهری و 49 درصد جمعیت روستایی و تعداد بانوان و آقایان تقریبا" برابر است و این در حالی است که در کل استان مازندران جمعیت شهری 54 درصد و جمعیت روستایی 46 درصد است و تعداد جمعیت مرد مازندران بیشتر از بانوان است.

رجبی همچنین افزود: تلاش برای توزیع کارت هوشمند ملی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه همگان باشد چرا که در دولت الکترونیک، ارائه خدمت وابسته به این کارت خواهد بود و همچنین مسؤولان در بخش تملک دارایی کمک کار ادارات ثبت احوال در شهرستان‌ها باشند./فارس

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.549 seconds.