.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان ساری:معضل پسماند و زباله در مازندران
دادستان ساری اولویت دستگاه قضایی را حل معضل پسماند در استان دانست و گفت: نحوه دفع پسماند در استان مناسب نیست.

به گزارش شمال نیوز،سید یونس حسینی بابیان اینکه دغدغه ما در حوزه برداشت‌های بی‌رویه از معادن شن و ماسه در جاده هراز است گفت: از تک‌تک این واحدها بازدید و با تخلفات برخورد خواهد می‌شود.

وی به معضل پسماند در استان مازندران اشاره کرد و افزود: از مرکز دفن زباله در بابل، آمل، ساری و غیره بازدید شد و نحوه دفع پسماند در استان مناسب نیست و باید چاره‌اندیشی شود.

به گفته حسینی، در حال حاضر زباله‌سوز در شهرهای ساری و نوشهر در دست‌ساخت است و امیدواریم این طرح‌ها زودتر به بهره‌برداری رسد.

دادستان ساری، ساماندهی شیرابه زباله نیروگاه زباله‌سوز ساری آغاز به کارکرده است و مقدمات انتقال زباله از محل دفن فعلی در آمل انجام‌شده است تا دفع زباله بهداشتی صورت گیرد.

وی بابیان اینکه رئیس‌کل دادگستری به جد پیگیر وضعیت مسئله پسماند و زباله است گفت: وضعیت زباله و پسماند در استان مناسب نیست و اولویت دادستانی و دادگستری مازندران، حل مشکل پسماند در استان است.

حسینی بابیان اینکه توهین به اشخاص عادی بالاترین جرائم در استان را تشکیل داده است گفت: بیش از ۳۶ هزار فقره پرونده در این بخش سال گذشته در دادگاه‌های استان تشکیل‌شده است.

دادستان ساری، ادامه داد: سرقت منتهی به تعزیر بیش از ۳۶ هزار فقره پرونده، ضرب‌وجرح از دیگر پرونده‌های وارده به دستگاه‌های قضایی استان را تشکیل می‌دهد.

وی بابیان اینکه اخلاق مهربانانه در جامعه کم شده است گفت: پرونده‌های کیفری نشان می‌دهد که ما حقوق یکدیگر را رعایت نمی‌کنیم و بالاترین پرونده‌ها درزمینهٔ اخلاق است.

دادستان ساری حمایت از کالای ایرانی را یک ضرورت دانست و از مردم استان خواست تا برای حمایت از تولدی و اقتصاد، از کالای ایرانی استفاده کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.