.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت رفت و آمد انواع کشنده‌های سنگین از فردا در جاده‌های چالوس و هراز
رییس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد انواع کشنده‌های سنگین از فردا در جاده‌های چالوس و هراز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در جاده هراز تردد کلیه تریلر‌ها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۶ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۶ تیرماه تا روز شنبه ۹ تیرماه از محور‌های کرج – چالوس، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۸ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است ،از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته جاری در جاده‌های استان، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.