.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با نگاه به میانگین مصرف کشوری ؛
ذاکری : مازندرانی ها 20 درصد از مردم سایر استان ها آب مصرف می کنند
ذبیح‌الله ذاکری همزمان با هفته صرفه‌جویی مصرف آب در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها تحت عنوان آب، رسانه و افکار عمومی اظهار کرد: با توجه به بارندگی اخیر در استان مشکل کمبود آب نداریم، به لحاظ کمی و کیفی برای تولید آب باید هزینه بیشتری انجام شود تا خدمات این مجموعه به صورت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.....
ذاکری : مازندرانی ها 20 درصد از مردم سایر استان ها آب مصرف می کنند

شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با اعلام اینکه سرانه مصرف روزانه هر فرد 150 لیتر است، گفت: هر فرد در استان حدود 220 لیتر آب مصرف می‌کند و روزانه 85 هزار لیتر کمبود آب در مازندران داریم.

به گزارش شمال نیوز، ذبیح‌الله ذاکری همزمان با هفته صرفه‌جویی مصرف آب در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها تحت عنوان آب، رسانه و افکار عمومی اظهار کرد: با توجه به بارندگی اخیر در استان مشکل کمبود آب نداریم، به لحاظ کمی و کیفی برای تولید آب باید هزینه بیشتری انجام شود تا خدمات این مجموعه به صورت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه منابع آب موجود استان تنها برای مردم استان کافی است، افزود: در فصل تابستان و با توجه به حضور مسافران و گردشگران باید اقدامات ویژه انجام شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با اعلام اینکه برای تامین منابع آبی مورد نیاز استان نیاز به تکمیل زیرساخت‌های استان است، گفت: در این حوزه نیاز به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی جدی است، میزان اعتبارات تعیین شده برای استان 130 میلیارد تومان که حدود 75 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است و حدود 98 درصد توسط اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: منابع تامین استان نسبت به سنوات گذشته تا حدودی کم شده ولی کیفیت ما نسبت به سنوات گذشته بالاتر رفته اما هزینه تولید آب در استان افزایش پیدا کرده است.

ذاکری با اعلام اینکه قیمت تمام شده آب در استان مازندران 800 تومان در هر متر مکعب است، افزود: در مقابل قیمت تمام شده 800 تومانی اما دریافتی از آب تولیدی یک متر مکعب حدود 320 تومان است.

وی درباره اقدامات انجام شده برای توسعه فاضلاب در استان، گفت: ایجاد تصفیه خانه در شرق استان در دستور کار قرار گرفته است و در بودجه سال 97 بحث احداث امیرکلا به بابل اضافه شده است و با پیگیری انجام شده ایجاد تصفیه خانه در نوشهر و چالوس در برنامه کاری قرار گرفته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با اعلام اینکه میانگین مصرف مازندران نسبت به استان‌های دیگر حدود 20 لیتر بیشتر است، ادامه داد: سرانه مصرف صنایع در استان 148 لیتر برای هر نفر است.

ذاکری با اشاره به اینکه براساس برنامه پنجم هر سال 172 کیلومتر از شبکه فرسوده ساماندهی شود، گفت: با توجه به کمبود منابع آن تنها حدود بیش از 60 کیلومتر در سال ساماندهی می‌شود.

همچنین پس از این نشست ، خبرنگاران حاضر از مجموعه خدمات رسانی آب اداره آب و فاضلاب شهر ساری بازدید کردند و در این راستا « برارزاده » رئیس این اداره از نحوه آبرسانی آشامیدنی به ساروی ها گزارش مفصلی را بیان نمود .

بر اساس این گزارش بزودی  ، رئیس اداره آب و فاضلاب مرکز استان با خبرنگاران نشست خبری خواهد داشت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.