.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت پاداش 200 میلیون تومانی به کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی
با حضور تعدادی از اعضای شورا، رئیس اداره ورزش و جوانان و شهردار قائم‌شهر پاداش 200 میلیونی به کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران پرداخت شد.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران توانست بعد از 24 سال دوری از میادین برتر فوتبال ایران، در روز نهم اردیبهشت 97، حماسه‌ای بزرگ خلق و با برد پرگل 6بر صفر خود دل هزاران هوادار را شاد کند.

بعد از این موفقیت بزرگ که کار ارزنده‌ای در فوتبال مازندران محسوب می‌شد، اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر تصمیم گرفتند تا با در نظر گرفتن پاداش 200میلیون تومانی، تلاش کادرفنی و بازیکنان را ارج نهند.

امروز و با حضور تنی چند از اعضای شورا، رئیس اداره ورزش و جوانان و شهردار قائم‌شهر این مهم انجام و پاداش 200میلیونی به باشگاه نساجی پرداخت شد.

افشین حسین‌زاده، رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر در این رابطه اظهار کرد: باتوجه به مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر قائم‌شهر برای صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ‌برتر، این پاداش در نظر گرفته شد و مراحل اداری را دلیل تأخیر در پرداخت پاداش برشمرد.

وی در پایان از حمایت‌های اعضای شورا، شهردار، ریاست اداره ورزش و جوانان، مالک باشگاه و بازیکنان نساجی تشکر کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری همواره کنار تیم نساجی در بازی‌های لیگ‌برتر می‌ماند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.