.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی پنجشنبه ها ؛ شاید وقتی دیگر ....
استاندار : پیشنهاد تغییر ساعت کار ادارات مازندران به وزارت کشور رفت
شمال نیوز : مازندران با احتساب شهرداری ها و ادارات شهرستانی حدود 200 سازمان و اداره دولتی استانی و شهرستانی دارد که حدود60 هزارکارمند در این دوایر اشتغال دارند.....
استاندار : پیشنهاد تغییر ساعت کار ادارات مازندران به وزارت کشور رفت

شمال نیوز: استاندارمازندران گفت: طرح تغییر ساعت کار ادارات و سازمان های دولتی برای غلبه بر احتمال خاموشی ناشی از افزایش مصرف در اوج گرمای تابستان، به وزارت کشور ارایه شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا درساری افزود: براساس این طرح که درصورت تایید وزارت کشورعملیاتی می شود، ساعات کارادارات و سازمان های دولتی ساعت 6.30 صبح شروع و در ساعت 13.30 خاتمه خواهد یافت.

حدود یک میلیون و 800 هزار نفر مشترک برق در مازندران هستند و میانگین مصرف برق حدود یک هزار و 300 مگاوات در روز است که در اوج مصرف این میزان تا 3 هزار مگاوات نیز می رسد.

*** تامین ساعت کاری 44 ساعت در هفته
استاندار مازندران اضافه کرد: طبق قانون برای هرکارمند درهفته 44 ساعت کاری تعیین شد و برای تغییرساعت باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این سقف کاری پر شود.

به گفته وی با افزایش ساعت کارصبح و کاهش زمان عصر کاری سازمان و ادارات دولتی سقف زمانی پیش بینی در قانون محقق می شود.

نماینده عالی دولت درمازندران گفت که تغییرساعت کاری دراستان ها طبق مصوبه هیات دولت برای استان هایی است که گرمای بالای 45 درجه دارند و این طرح در مجموع شامل مازندران در روال عادی نمی شود.

اسلامی اظهارداشت :در این استان دمای بالای 30 درجه نیز به علت شرجی شدن زندگی را بر ساکنانش سخت می کند و در ادارات نیز درساعات اوج گرما میزان افزایش بهره گیری از تجهیزات سرمایشی بالا می رود و ما را با کمبود برق مواجه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با این رویکرد پیشنهاد خود را به وزارت کشورارایه کردیم تا بتوانیم طبق نظر کارشناسی برای جبران کمبود برق و ارتقاء بهره ورزی ساعات کاری را در مازندران تغییر دهیم.

در شرایط فعلی ساعت کاری در ادارات مازندران همانند اکثر استان های کشور7.30 شروع و 14.15 نیز خاتمه می یابد.
مازندران با احتساب شهرداری ها و ادارات شهرستانی حدود 200 سازمان و اداره دولتی استانی و شهرستانی دارد که حدود60 هزارکارمند در این دوایر اشتغال دارند.


*** تعطیلی پنجشنبه ها زیر تیغ کارشناسی
استاندارمازندران در مورد طرح تعطیلی روز پنجشنبه در این خطه شمال کشور گفت که این طرح از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

اسلامی اضافه کرد : برای عملیاتی شدن این طرح باید کارشناسان نظرات خود را با تبیین سقف کاری ادارات 44 ساعت در هفته به مدیریت ارشد ارایه دهند و پس از چکش کاری در صورت نیاز به وزارت کشور برای اجرا ارسال می شود.

براساس مصوبه هیات دولت اختیار تعطیلی روزهای پنجشنبه در استان ها به استانداران واگذار شد و در برخی از استان های کشور این طرح در حال اجرا شدن است و مسوولان ارشد استانی مازندران نیز از سال 93 تاکنون هرازگاهی بحث تعطیلی پنج شنبه می کنند، ولی هنوز رنگ عملی به خود نگرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 5 تير 1397
چه فايده فكري براي پنجشنبه ها نمي كنند در حاليكه سمنان گلستان پنجشنبه ها تعطيل هست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 تير 1397
عزير دل برادر 5 شنبه ها بايد مازندران داير باشه كه آقاي تهرانيهاي ستاد نشين يا مسولين مازندران مقيم تهران بيان مازندران ماموريت ديگه
نا شناس 5 تير 1397
بجای 5شنبه ها باید شنبه تعطیل گردد تا کمی هماهنگ با جهان باشیم
محمد 5 تير 1397
استاد جانبه نظرم پنجشنبه ها رو تعطیل میکردند بهتر بود.
نا شناس 5 تير 1397
باتوجه به بحث آب وهوا وخصوصا بحث ورود مسافران بسیار زیاد این کار که پنجشبه ها تعطیل شود برای مردم مازندران بسیار مهم هست ونیاز به کار انقلابی دارد
نا شناس 5 تير 1397
خداکنه لااقل این استاندارکه مازندرانی نیست فکری به حال تعطیلی پنجشنبه ها بکنه...
نا شناس 6 تير 1397
درود بر استاندار مازندران خدا قوت .مهندس مهدی برهانی شهرداری ساری
حامد 6 تير 1397
با سلام و احترام

استاندار محترم اين كه چكش كاري و كارشناسي نميخواهد. ساعت كار از 7:30 الي 16:30 بعد اين ساعت اضافه كار تعلق گيرد و پنجشنبه ها تعطيل پول نهار هم نميخواهيم . همين كه دوروز كامل كنار خانواده باشيم عالي...........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.428 seconds.