.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران:
نشاط معنوی در عرصه فرهنگ ره آورد جشنواره کتابخوانی رضوی است
شمال نیوز : مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران: نشاط معنوی در عرصه فرهنگ رهاورد جشنواره کتابخوانی رضوی است ولیپور با تشریح روند برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نشاط معنوی در عرصه فرهنگ را رهاورد این رقابت کتابخوانی دانست.....
نشاط معنوی در عرصه فرهنگ ره آورد جشنواره کتابخوانی رضوی است

شمال نیوز : مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران: نشاط معنوی در عرصه فرهنگ رهاورد جشنواره کتابخوانی رضوی است ولیپور با تشریح روند برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نشاط معنوی در عرصه فرهنگ را رهاورد این رقابت کتابخوانی دانست.

به گزارش شمال نیوز به نقل روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه استقبال پنجاه هزار نفری مردم مازندران از هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال 96 ما را به استقبال پرشورتر در هشتمین دوره این جشنواره امیدوارتر کرده است، اظهار داشت: در این رقابت کتابخوانی که هم اکنون در حال جریان است، 7 کتاب برای گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تدارک دیده شده است و علاقمندان می توانند بصورت انفرادی و خانوادگی در دو بخش مکتوب و مجازی در آن شرکت نمایند.

وی افزود: متقاضیان شرکت در بخش مکتوب باید برای دریافت کتاب و پاسخنامه به کتابخانه های عمومی مراجعه کنند و در بخش مجازی نیز، فایل های دیجیتال کتاب ها و تکمیل پاسخنامه در سایت razavi.iranpl.ir تعریف شده است.

ولیپور، گره خوردن محبت امام رضا(ع) به کتابخوانی را ویژگی برجسته این جشنواره دانست و تصریح کرد: ترویج معارف رضوی به روش کتابخوانی همان ترویج مطالعه مفیدی است که به دنبال آن هستیم و امیدواریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی، بر گستره آن بیفزائیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به ایجاد انگیزه ای جذاب برای تشویق به کتابخوانی، شناخت بیشتر امام رضا(ع) را موضوعی مقدس و مورد علاقه برای مردم دانست و به استفاده بهینه از این فرصت تاکید کرد.

وی ادامه داد: خانواده ها برای تربیت نسلی کتابخوان باید قدر چنین جشنواره هایی را بدانند و با توجه به جوایزی که در نظر گرفته شده است، انگیزه لازم را برای مطالعه همه اعضای خانواده ایجاد کنند.

ولیپور مشارکت بالای کودکان در این جشنواره را بسیار مهم توصیف کرد و بیان داشت: تصویر سازی از جذاب ترین بخش کتاب به انتخاب کودک و ضبط و ارسال فایل ویدئویی از معرفی کتاب ها و خوانش جذاب ترین بخش انتخابی از طرف کودکان برای رقابت در این جشنواره، می تواند بهانه کافی را برای مشارکت کودکان فراهم آورد.

گفتنی است کتاب های «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب و «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی در بخش کودک جشنواره، کتاب های «کاش تو را می دیدم» و «مسافر هشتم» از آثار مژگان شیخی برای نوجوانان و کتاب های «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته آیت الله علی کریمی جهرمی، «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامی و «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندربانی برای رده سنی جوان و بزرگسال، 7 کتاب این جشنواره هستند.

همچنین 31 تیرماه پایان مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی است و به برگزیدگان جوایزی مانند 313 جایزه یک میلیون ریالی به همراه تندیس و لوح سپاس و 8 جایزه ویژه به 8 خانواده برتر اهدا خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.