.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضیان:کشور مشکل مدیریتی دارد/لزوم پرهیز از برخوردهای جزیره‌ای و سلیقه‌ای
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: در حالی منابع لازم برای برون‌رفت از مشکلات فعلی در کشور وجود دارد اما در کشور مشکل مدیریتی داریم.

به گزارش شمال نیوز،‌ عبدالله رضیان پیش از ظهر امروز در همایش رؤسای دادگستری و دادستان‌های استان در ساری با اعلام اینکه افزایش میزان قوانین باعث افزایش پرونده‌ها می‌شود، اظهار کرد: نباید با هر بار افزایش عناوین مجرمان میزان دعاوی و پرونده را در دادگاه‌ها افزایش دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مردم در کیفیت برخی از احکام صادر گلایه دارند، گفت: در تصمیم‌گیری‌های کیفی باید توجه خاصی شود.

این مسؤول در ارتباط با شرایط حال حاضر کشور و مطرح شدن توافق کره شمالی با آمریکا، بیان کرد: مقایسه ایران با کره شمالی درست نیست، آمریکا با ما بر سر مسائل اقتصادی مشکل ندارد، مشکل آمریکا و ایادی آنها با کشور ما بر سر آرمان‌های ما هست.

رضیان با اعلام اینکه 70 درصد مشکلات کشور در درون نظام قابل حل و فصل است، افزود: مشکل کشور بحث مدیریت هست، تحریم در کشور اثرگذار نبوده و برجام آنچنان اثرگذار نیست.

وی با اعلام اینکه در داخل کشور استعدادها و ظرفیت بسیار مناسبی داریم، افزود: در بخش صنعت می‌توانیم همه نیازهای کشور را تامین و در حوزه کشاورزی همه مازاد بر مصرف داریم، دوباره تاکید می‌کنم که مشکل کشور مدیریت است، برای برون رفت از مشکلات فعلی باید سه قوه در کنار هم همدلی و وحدت داشته باشند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در ادامه خواستار تقویت بخش خصوصی شد و ادامه داد: شرایط تولید در کشور باید ارتقاء پیدا کند، از برخوردهای جزیره‌ای و سلیقه‌ای باید بپرهیزیم.

وی با اعلام اینکه رفتار و مسائل اقتصادی کشور باید حل و فصل شود، گفت: مردم از فاصله‌ای که بین متولیان و آنها ایجاد شده گلایه دارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.