.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:موانع کسب و کار در مازندران برداشته شود/انگشت اتهام را به سمت دیگری نبریم
استاندار مازندران با اعلام اینکه موانع کسب و کار در استان باید برداشته شود، گفت: با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت سال گذشته 10 هزار شغل در استان مازندران ایجاد شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش رؤسای دادگستری و دادستان‌های استان در ساری اظهار کرد: استکبار تلاش زیادی برای زیر سؤال بردن مشروعیت نظام بکار برد و به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار تحریم تلاش کرد که مقبولیت نظام را زیر سؤال ببرد، دشمن در تحریم به دنبال اختلال اقتصادی در کشور است.

استاندار مازندران در ارتباط با مطرح شدن دارایی فرزندان مسؤولان کشور توسط رئیس جمهور آمریکا، گفت: دروغ به این بزرگی تنها با هدف سست کردن اعتقادات مردم است، دشمن تلاش دارد که مقبولیت و حُب نظام را کاهش دهد.

این مسؤول بیان کرد: دشمن متوجه شد که در جنگ رودرو و جنگ سایبری موفق به حذف جمهوری اسلامی نشده است اما معتقد هست که در جنگ اقتصادی می‌تواند نارضایتی اجتماعی ایجاد کند و شناخت نقشه دشمن یکی از برنامه‌های جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اسلامی اخلال در منابع ارزی را یکی از برنامه‌های جدی دشمن عنوان کرد و گفت: این مباحث باید مدیریت شود که نیاز به همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی کشور است، التهاب آفرینی در بازار ، ایجاد گرانی کالا، ایجاد جو روانی علیه دولت و احتکار کالا از مباحثی است که باید جلوی آن گرفته شود و باید مشارکت همه جانبه در این زمینه انجام شود.

وی با اعلام اینکه راه مقابله با دشمن، استحکام داخلی و وحدت است، افزود: باید راه عزت و شرف با وحدت و همدلی ادامه بدهیم و انگشت اتهام را به سمت دیگری نبریم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه سلامت اداری باید افزایش پیدا کند، ادامه داد: قدرت تصمیم‌گیری و اقتدار مدیریتی افزایش دهیم و رشد و کارآمدی نظام باید با جلب رضایت‌مندی مردم همراه باشد.

این مسؤول با اعلام اینکه دولت الکترونیک در کشور باید ایجاد شود، گفت: در استان مازندران هم میز خدمت فعال شده است در بسیاری از دستگاه‌ها این فعالیت آغاز شده است.

اسلامی ادامه داد: موانع کسب و کار در استان مازندران باید برداشته شود و همکاری مناسبی در این ارتباط بین دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی وجود دارد.

وی با اعلام اینکه از محل تسهیلات ارزان قیمت بیش از 10 هزار شغل ایجاد کردیم، گفت: براساس اطلاعات مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در استان تک رقمی شده است، البته ممکن است نقد و نظری در عموم جامعه نسبت به ارائه این آمار وجود داشته باشد ولی این آمار مرجع معتبر کشور بوده و داده‌ها را با اطلاعات تامین اجتماعی مطابقت می‌دهیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.