.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کی‌روش تا 2022 در ایران؟
فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی را برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با این مربی پرتغالی انجام داده است.

به گزارش شمال نیوز، فدراسیون فوتبال پیش از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، مذاکرات خود را با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد این مربی انجام داد. با این وجود، آنطور که در خبرها اعلام شد کی‌روش به دلیل اینکه فدراسیون، خواستار تمدید قرارداد با او برای مدت یک سال بود، تمایل چندانی برای انجام این مهم نداشت. کی‌روش ارائه پیشنهاد یک ساله را نوعی بی اعتقادی به عملکردش عنوان کرد.

با این حال، با بازی های خوب تیم ملی در جام جهانی که در بازی اول موفق شد مراکش را شکست دهد و در دیدار دوم، مقابل اسپانیا باوجود نگرفتن نتیجه، فوتبال زیبایی را ارائه داد، بار دیگر مسئولان فدراسیون را بر آن داشت تا مذاکره جدی با سرمربی پرتغالی تیم ملی را مجددا از سر بگیرند. در این میان با ملاقات مسعود سلطانی‌فر با کارلوس کی‌روش پس از بازی با مراکش نشان داد که دولت و وزارت ورزش هم خواهان تمدید قرارداد مرد پرتغالی اند.

در همین راستا؛ شنیده می شود محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال به نیابت از مهدی تاج و فدراسیون فوتبال، مذاکرات متعددی با کارلوس کی‌روش برای تمدید قراردادش داشته است. ظاهرا این بار مسئولان فدراسیون پیشنهاد تمدید قرارداد این مربی برای مدت ۴ سال را به او داده اند که این مهم با موافقت کی‌روش همراه بوده است و در صورتی که مشکلی خاصی پیش نیاید، وی تا پایان ۲۰۲۲ سرمربی ایران باقی خواهد ماند.

قبل از این، مسئولان فدراسیون تمایل به حفظ این مربی تا پایان جام ملت ها داشتند اما حالا عزم فدراسیون برای تمدید قرارداد ۴ ساله این مربی پرتغالی جزم شده است؛ نکته ای که کارلوس کی‌روش، خود امروز در مصاحبه اش با خبرنگاران حاضر در محل تمرین تیم ملی به آن اشاره داشت. کی‌روش در خصوص اینکه تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه روز گذشته تأکید کرد که با کی‌روش به توافق می‌رسیم تا در مسابقات جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی حضور داشته باشد، گفت:« الان زمان، زمانی نیست که بخواهیم راجع‌به آینده صحبت کنیم. زمان حال است و من تمام تفکرم برای بازی با پرتغال است. ما یک صحبت رسمی با رئیس فدراسیون داشتیم ولی الان وقتش نیست که راجع‌به این موضوع صحبت کنم ولی یادتان باشد هیچ اختلاف و مشکلی بین من و فدراسیون فوتبال وجود ندارد، ولی اگر قرار است به توافق برسیم، نباید اتفاقات گذشته دوباره تکرار شود و همان افراد به تیم ملی لطمه بزنند، در این صورت هیچ توافقی بین من و فدراسیون صورت نمی‌گیرد. اجازه بدهید من به فکر بازی با پرتغال باشم، بعداً راجع‌به همه چیز صحبت می‌کنیم.»

کارلوس کی‌روش از فروردین ۱۳۹۰ هدایت ایران را برعهده دارد و اگر قراردادش چهار سال دیگر تمدید شود با ۱۱ سال حضور روی نیمکت ایران یک رکورد بی نظیر ثبت می کند.

منبع: وب سایت برنامه نود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.