.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی:نخبگان پاسخ شبه روشنفکران برای مذاکره با آمریکا را بدهند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نامه ۱۰۰ نفر از شبه روشنفکران برای مذاکره با آمریکا گفت: فرهیختگان و نخبگان پاسخ این شبه روشنفکران را بدهند.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش ازظهر شنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نامه ۱۰۰ نفر از شبه روشنفکرها برای مذاکره با آمریکا گفت: باید فرهیختگان و نخبگان پاسخ آنان را بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به تاریخچه مذاکرات با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرهیختگان و نخبگان نیز پاسخ‌نامه شبه روشنفکران را بدهند و بدانند که برخی از آنان نوکر و فریب‌خورده دشمنان هستند.

وی بابیان اینکه کلام و تبلیغ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هیچ‌چیز جایگزین این جایگاه مقدس نمی‌شود افزود: حضرت امام راحل از سال ۴۲ با تبلیغات شروع کرد و یک شاه قدرتمند را از ایران بیرون کرد.

وی با عنوان اینکه نیروی مصلح جامعه در اختیار تبلیغات اسلامی قرار دارد گفت: انقلاب اسلامی انقلاب کلام و سخن بوده است و باید در هدایت مردم، تبلیغات را سرلوحه قرار دهیم.

امام‌جمعه ساری با تأکید براینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید در داخل و خارج به تبلیغ و ترویج دینی و فرهنگی بپردازد اظهار داشت: روحانیان جایگاه پیامبران تبلیغی رادارند نه تشریعی اما شریعت را نیز تبلیغ می‌کنند.

آیت‌الله طبرسی به جایگاه والای تبلیغات اسلامی اشاره و اضافه کرد و گفت: هیچ قدرت استکباری بنای سازش با ما را نداشتند و همواره با اسلام دشمنی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ایجاد سازمانی برای پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و خانواده ها در فضای مجازی شد و گفت: باید مسائل شرعی و عرفی و شبهات با بیان و تبلیغ پاسخگویی شود.

وی ایجاد دانشگاهی برای تربیت علما و مبلغان دینی را ضروری دانست و گفت:برخی سخنرانی های تبلیغی بی محتوا و تعارفی شده است و باید در تبلیغ به مسائل دینی و روز جامعه توجه کرد.

آیت الله طبرسی، تقوا و علم را ویژگی مهم برای علما و روحانیون برشمرد و گفت: هر روحانی که تقوا و علم داشته باشد در جامعه طرفدار پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به نقش مهم تبلیغ برای هدایت جامعه گفت: انقلاب اسلامی انقلاب کلام و تبلیغ است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.027 seconds.