.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رقابت بیش از 43 هزار کنکوری در مازندران/ کنکوری‌ها یک روز قبل ازآزمون کتاب‌ها را ببندند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: 43 هزار و 200 نفر از مازندران امسال در کنکور شرکت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز،اسفندیار نظری اظهار کرد: 43هزار و 200 نفر از مازندران امسال در کنکور شرکت می‌کنند که از این تعداد 6 هزار و 800 نفر در رشته ریاضی فیزیک، 21 هزار و 500 نفر رشته علوم تجربی، 8 هزار و 200 نفر رشته علوم انسانی، یک‌هزار و 950 نفر رشته هنر و 4هزار و 814 نفر رشته زبان انگلیسی هستند.

وی با بیان اینکه 59 درصد از کنکوری‌های امسال در مازندران خانم و 41 درصد از آقایان هستند، تصریح کرد: همچنین 52 درصد از شرکت‌کنندگان کنکوری امسال مازندران از رشته علوم تجربی هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه زمان برگزاری کنکور امسال روزهای پنج‌شنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه امسال است، بیان کرد: خانواده‌ها و دانش‌آموزان به‌دور از استرس در این هفته باقی‌مانده نسبت به جمع‌بندی مطالعات خود بپردازند.

نظری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یک روز قبل از کنکور کتاب‌ها را ببندند، افزود: دانش‌آموزان تمرکز و اعتماد به نفس لازم را برای شرکت در کنکور به دست آورند تا در روز آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: همچنین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کنکور یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور پیدا کرده و نسبت به تهیه کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان مکان آزمون را مشخص کرده تا در روز آزمون با مشکل مواجه نشوند و بتوانند با اعتماد به نفس کامل در محل امتحان حضور یابند.

نظری با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان و خانواده‌ها فریب مؤوسسات را نخورند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید براساس دستورالعمل سازمان سنجش عمل کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.